Dacht idd al een snautzer te zien! Zijn idd leuke en lieve honden. Mijn moeder heeft er 13 jaar eentje gehad, en helaas vorige week in moeten laten slapen
Vanavond een lekkere maaltijd salade met voor manlief een spiegel en voor mij om en om eitje ennnnnn de aller heerlijkste kruiden broodjes
Botersla...kerstomaatjes...gele paprika...mozarella balletjes...gebakken uitjes...een eitje en daaronder in stukjes gesneden gegrilde kipfilet. Lekker mager opzicht want na de geboorte taart voor ons zoontje die ik zondag gemaakt heb...was dat wel nodig hihihi
Klinkt echt heerlijk!! Heb het even opgeslagen, wil ikgraag een keertje maken! Eet je er dan pasta bij?
Wat veel lekkere dingen weer meiden.. Heerlijk! Helemaal leuk al die foto's en al dat lekkere eten. Doe wel regelmatig ideeen op! Die pasta cabonara uit een zakje is zeker erg lekker. Ben ik ook gek op.. Krijg er alleen wel buikpijn van, haha. Maar dat is het af en toe waard! Ik kook trouwens steeds minder uit zakjes, bevalt wel!
OMG heb bijna een slabel nodig om mn kwijl optevangen hahahaha Meiden wat een lekkere dingen zijn er weer voorbij gekomen zeg!!!!
Eigenlijk had ik zin in Mac & Cheese, maar weinig zin om het te maken. Dus een zoet ontbijt voor mij. Vind het wel veel, dus ben benieuwd hoe ver ik kom!
Oja, nu je het zegt.... hihi. Ik heb er te snel langsheen gescrold en zag vanuit mijn ooghoeken een gebakken ei. Niet dus.
Ooo die taart was ook verrukkelijk!!! Echt een aanrader, en superrrr leuk om te doen! Vanavond eten we aardappeltjes witlof en een braadworstje, lekker simpel. Om de foto's weer wat meer onder de aandacht te brengen zal ik hem wel toppen O en vanmiddag trouwens met schoonzusje en zoontje lief op een terrassje gelunchd hier int stadje...dacht lekker een broodje "de lakei" ....met kaas ananas rauwkost en pindasaus...zeer vreemde combinatie en het zag er overigens best goor uit ook...baal momentje!!! Maar ja morgen naar het centrum want daar is sinds kort een broodexpress en heeeeeerlijk koffie tentje geopend...wat is verlof hebben toch naar!!! Zal een foto toppen ook!
Lekkere dingen op deze pagina, die maaltijdsalade en taart jammie!! ik ben echt een vreetzak als ik zwanger ben..
@Jel en tante; ik breek even in; Het recept voor pasta carbonara, zonder pakje 1 ei per persoon Spekblokjes Ui, gesnipperd Knoflook 150 Gr. Parmezaanse kaas (voor 2 personen) (gedroogde) peterselie (eventueel wat room of crème fraiche) Pasta koken Aparte pan; spekjes bakken, ui erbij, knoflook, eventueel nog kruiden. Apart schaaltje: eieren loskloppen, kaas erbij, peterselie erbij (en wat room als je wilt) Als de pasta gaar is, deze toevoegen aan het spek-ui mengsel (vlammetje onder de pan aanhouden!). Dan aan de warme pan met pasta het eiermengsel toevoegen en vlug omscheppen. Laat het ei niet (helemaal) stollen, daar blijft de pasta romig van! Oh, Jel, omdat je het ei niet laat stollen, mag je dit niet als je zwanger bent... Maar je kunt natuurlijk wel het ei wat langer meebakken, en dan op het laatst nog wat room voor de smeuïgheid. Buon appetito!
@ Poppedopje, dat recept klinkt goed, dankje. Misschien dat ik hem wel een keer zelf ga maken dan. Dan moet mijn man alleen niet zien dat ik er ei in doe, want dat lust meneer niet.