Bekijk bijlage 257807 De witlofschotel uit de oven. En het was lekker... Alleen was het wel erg heet om boven die dampende witlof te staan en dan die oven. Pfffff...... maar tis weer gelukt.
Hier de zelfgemaakte huzarensalade en gevulde eitjes met afgebakken stokbrood op de foto. In de koelkast nog hamburgers en gemarineerde speklapjes voor op de BBQ!
@Jel, echt heerlijk!! Heb em bijna opgekregen hmm witlof uit de oven met ham en kaas! Dat ga ik ook weer eens maken als manlief een keer in de avond werkt Heerlijk!
Hier vandaag lekkere bulgur salade gegemaakt. Met frisse turkse yoghurt erbij hmm lekker smullen ahaha
Ja, als je eet moet het lekker zijn! Maar heb het niet eens in de gaten hoor, dat ik er iets gezelligs van maak. Macht de gewoonte. wel een aantal jaar met eten gewerkt ook.. En als je het toch op een bort lecht kan je het net zo goed een beetje gezellig neerleggen toch? Koken en eten is wel echt mijn ding ja.. En dan vragen mensen nog aan me of ik anorexia heb...
@Jel, gaat goed!! Vandaag het hartje mogen bewonderen echt fantastisch om dat te zien!! Vorige keer helaas de kans niet gekregen maar we zijn helemaal happy.. Thanks for asking!!
Ik lees mee, maar kom het topic steeds tegen als mijn eten al op is! Heerlijke dingen kom ik tegen.. Zal ook proberen wat fotootjes te plaatsen..
Vandaag klaar gemaakt, maar het resultaat is niet zo denderend om te fotograveren! Rendang rundvlees, maar meestal kook ik niet zo uitgebreid..
@ Babyengel, hou je niet van witlof? @ Scooby, wat is bulgur en wat zit er doorheen? @ 2xtante, thanx! @ Fliertje, wat fijn dat je het hartje gezien hebt, geniet ervan! @ MisXX, meelezen mag natuurlijk ook.
Bulgur is een soort couscous maar dan turkse variant. Zelfde klaar gemaakt als couscous, en dan in blokjes gesneden paprika, courgette, tomaten kort aangefruit en verse bladpeterselie en kruiden erdoor... Je kunt het warm of koud eten met yoghurt en komkommer salade een echt zomer maaltijd
Hier vanavond 3 in de pan gegeten. Vond het niet zo lekker. Volgende keer weer pannenkoeken.. Wel lekker in de tuin gegeten, dat vind ik wel heerlijk hoor!