Hahaha ja hij was idd lekker. Er zit ook nog een verschil tussen hamburger speciaal en extra. Bij een extra zit er nog meer rauwkost op met ei en chilisaus. Maar ik weet natuurlijk niet of je hetzelfde ook bij andere snackbarren hebt.
Ik had een aantal weken terug een hamburger van de plaat met zigeunersaus gehad. Dat is ook zoooo lekker.
Hier vanavond op carpaccio vooraf, daarna gehaktballetjes in tomatensaus, uienringen, stokbrood met aioli en salade van paprika, tomaat en feta hmmmm helaas op en geen foto gemaakt
hij is al op sorry, maarre volgende keer kan het wel dan bewaar ik wel wat voor je want volgens mij woon je redelijk in de buurt...
Ik heb vandaag bij me schoonmoeder gegeten. Ze had dolmas gemaakt met verse druivenbladeren uit de tuin. Op de foto zien ze er alleen zo vies uit want heb de foto met mijn telefoon gemaakt.. Ben nu popcorn aan het eten en wilde ook een foto maken weer met me telefoon maar het ziet er alweer vreemd uit.. Morgen maar weer de nikon pakken..
Hier weer lekker sla gegeten vanavond had geen trek in warm eten. Mn man lust geen sla dus die at chicken tonight Bekijk bijlage 258044
Hier lekker mie met boursain gegeten en spinazi, kastanjechampignons en uitgrbakkenspekkies erdoor.. Nu taart aan het bakken om straks te vullen en bekleden voor een verjaardag van een vriend morgen
haha ik meen een keer gelezen te hebben dat je in (omgeving) utrecht woont?! ik werk in utrecht en woon in nieuwegein...
Gister avond aardappeltjes kipfilet en verse worteltjes met bieslook citroen roomsaus Straks ga ik weer een mooie taart bakken voor moeders verjaardag ojojoj!