Hihi, ja dat klopt, provincie Utrecht, bij Amerfoort woon ik.. Wat goed dat je dat onthouden hebt! Toch een beetje buurtjes...!
Lekker, meloen. Mijn man kijkt me elke keer raar aan als ik een foto maak van mijn eten, echt met zo'n blik van: "die is niet goed!" Hebben jullie dat ook? Ik zit hier aan een 7up light en Japanse mix. Bekijk bijlage 258180
ziet er weer lekker uit!!! wij zijn vandaag terug gekomen van de vakantie wel wenen na 15 dagen haha. we hadden prachtig weer! Nu wel begonnen met weightwachters dus hopelijk zal ik alleen gezonde dingen spammen haha
Haha, herkenbaar bij jullie dus. We hebben net onze spaghetti op. Hier een foto: Bekijk bijlage 258218
Ooo, wat een mooie en lekkere taarten!! Heel leuk! Hier gebakken aardappeltje met wittebonen in tomatensaus, gehaktbal en kokkommersalade gegeten. Was weer lekker! En heerlijk in de tuin, love it!
Mmm die komkommersalade ziet er lekker uit! Hier vanavond geen foto, was ook niets bijzonders en ik vond het ook niet zo lekker. Man heeft daarom de pan met kipfilet, paprika, tomaat, rode ui en een snufje shoarmakruiden maar helemaal leeg gegeten Ik heb een paar extra stukjes ciabatta met aïoli gehad, dat was dan wel weer lekker.