Ik heb voor mijn dochter van 3 jr schoenen gekregen maat 26 ze heeft helaas hele kleine voeten. Maar zitten toch nog ruim.. Ze past gemakkelijk nog in 22 ,23,24. Dus vroeg me af kan ik er inlegzolen indoen zodat ze wat kleiner worden?
Met inlegzolen wordt het niet 2,3 maten kleiner, dat verschil Is echt te groot. Zet de schoenen gewoon nog even in de kast voor over een half jaar of zo.
met inlegzooltjes kun je max 1 maat overbruggen. Hebben wij gedaan omdat dochter met 2 jaar net maat 18 had en ik niks kon vinden.
Begrijp ik het goed dat je dochter nog in maat 22 past (qua lengte?), maar je wil haar schoenen van maat 26 aan doen en dat die nog veel te ruim/breed/groot zijn met een zooltje oplossen? Elke schoenmaat is 7 mm verschil, je kind zou hooguit 2 maten tegelijk kunnen passen. Ik neem aan dat als je zelf schoenen koopt je ook niet graag 4 maten te groot aan hebt. Ik zou ze nog een jaar in de kast leggen.
Hahaha nee ze heeft denk k 25, ze vouwt haar voetjes altijd op! Maar vorig jaar in de zomer bij een schoenenwinkel laten meten en die zei dat k al na 25-26 moest. Maar doordat ze haar voeten heel klein maakt past 23 ook gemakkelijk, als jullie het snappen. Weet zeker dat als k na een schoenenwinkel ga dat ze zeggen 26 maar die adidas vallen sowieso wat ruimer.. Waar kan k zon zooltje halen?
Ik zou ze even laten opmeten en dan goed passende schoentjes kopen. Als de gekregen schoentjes de goede maat zijn kun je in de schoenenwinkel waar je de voetjes laat opmeten vaak ook zooltjes kopen. Maar als ze er een gewoonte van maakt haar voetjes op te vouwen dan zou ik echt stevige schoentjes kopen. Giga en Twins vallen bijvoorbeeld mooi smal