Ik weet niet op of het gelukt is met de foto maar dit is op mijn 16e verjaardag met mijn vader. Hij had een surprise party geregeld en was zo trots. Zijn dochter met al der vrienden op haar feestje. Helaas is mijn vader een jaar later overleden na een ziektebed van 8 weken. Hij is maar 49 geworden. Ik ben nu 20 jaar en me vader is nu 3 jaar "weg". Daarna is me leven echt van slag geweest en god wat mis ik hem.
Dit zijn wij met ons overleden dochtertje. Gemaakt door stichting "make a memory". Het is een hele dierbare foto voor ons, want hier waren we nog even met z'n drietjes. Bekijk bijlage 281606
Prachtige emotionele foto's... dikke knuff voor iedereen. Dit is mijn foto, mijn oudste zoon met zijn oom, hij was zo ontzettend trots op zijn neefje. Helaas heeft hij 4 jaar geleden zelfmoord gepleegt, hij was mijn beste vriend, mijn maatje en mijn stiekeme liefde, heb ik hem nooit kunnen zeggen... mis hem nog elke dag en mijn zoon mist hem ook nog steeds heel erg...
prachtige foto's!! zorgen allemaal voor kippenvel! Lara en Jel, jullie foto's.. wauw! zoo mooi! maken echt een indruk op me..
2g4e Gecondoleerd Lara en Jel, mooie foto's. Ik blijf dit een mooie foto vinden. Na het uitstrooien van Milou haar as hebben mijn man, Levi en ik een bloem te water gelaten.
Wat een mooie foto's meiden en respect dat jullie deze bijzondere (en emotionele) momenten met ons willen delen! Wens jullie veel kracht toe....
Bekijk bijlage 281647 Dit is mijn dierbaarste foto. Hij is alweer een beetje oud. Maar dit is een foto van mij mn opa en mn broertje. Mijn opa is kort daarna erg ziek geworden en heeft een lange lijdens weg gehad. En dit is de enige foto van hem waar hij nog "goed" is. En die herinnering wil ik niet kwijt aan hem mis hem nog elke dag
Dames wat een mooie foto's! Bij het zien voel ik allerlei emoties........... Heel knap en fijn dat jullie deze foto's willen delen! ps het hoeft niet persé een foto met een overleden dierbare te zijn hoor. Een of meerder foto's die voor jouw heel speciaal zijn, wat het ook is!
Mooie foto's dames! En een extra steuntje voor degene die hun kind of een andere geliefde verloren zijn.. En de vlinderkindjes.. Kippenvel..
wow, jel en lara wat een prachtige ontroerende foto´s! hier een foto, mn moeder ziet voor t eerst dr eerste kleinkind, na lange tijd wachten, het was nogal een horror bevalling die erg lang duurde. 5 jaar ervoor lag zij in zo´n bed, na een tia, en een beroerte. ik was toen zo bang mn moeder niet bij me te hebben als ik zelf moeder zou worden, dat dit een van de mooiste foto´s is die ik heb.
Wat een mooie foto's! Wat zeg ik, prachtig en zeer ontroerend! Ik zou de wereld er voor over hebben om een foto van mijn kinderen met hun opa te hebben maar hij is al 19 jaar geleden overleden... Gelukkig is hij dagelijks aanwezig in mijn hart. Dit is een foto van zijn moeder... mijn oma.. die mijn vader 17 jaar overleefd heeft... In 2010 is zij gestorven (93 jaar oud), gelukkig nog mijn beide kinderen in haar armen gehad. Ik weet dat zij aan mijn vader zal vertellen hoe mooi zijn kleinkinderen zijn... Zoon is hier twee weken oud.. het was het eerste bezoekje wat we buiten de deur doorbrachten
deze vind ik heel bijzonder de oma van vriendlief daar 96 en ze leeft nog steeds 99 jaar oud en nog fit dus de 100 gaat ze halen Bekijk bijlage 281718