Wat mooi dat wij een kijkje in zo'n privémoment krijgen. Echt hele bijzondere foto's allemaal, vooral bij de vlinderbaby's kreeg ik een brok in mijn keel...
Mooie foto's! Hier één van mijn man zijn opa en oma, onze kinderen hun overgroot opa en oma. Ze leven allebei nog, maar opa heeft kanker. Ze zijn zo ontzettend gek op de kinderen, en de kinderen ook op hun. En dat zie je zo goed op deze foto.
Hier ben ik met beide kids. De jongste heeft leukemie en heeft de afgelopen 21 weken in het ziekenhuis heel hard gevochten om bij ons te mogen blijven. Een onvoorstelbaar heftige, moeilijke zware tijd voor ons hele gezin. En hier kon ik na weken van alleen maar verdriet en ellende even gewoon genieten van beide kids
Om te beginnen wauw wat een prachtige en bijzondere foto's! Voor mij is deze foto heel erg bijzonder, je ziet gewoon een trotse zus ook al was haar kleine broertje overleden. Dit is voor ons een foto zoals je die waarschijnlijk ook zou hebben wanneer ons zoontje levend in een wiegje had gelegen en dat maakt het voor mij zo bijzonder. Bekijk bijlage 281763
@Sidmick.. wat een fijne foto! Veel geluk daar! @Snoopy.. erg mooie foto.. eentje om van te genieten ondanks alle narigheid.
Lieve Sidmick wateen prachtige foto ook bij jouw verhaal hou ik het ook niet droog en wat fijn is een forum om soms dingen mee te kunnen delen en in jouw geval was een heel toppic onwijs betrokken bij jouw verdriet en dat was oprecht.....durf ik te zeggen knuffel
een foto van mijn vader en zijn vriendin met mijn vader zijn 3 kleinkinderen... mijn vader verloor zijn vrouw (mijn moeder) en ik weet dat hij heel trots is op ons allemaal maar zeker op zijn kleinkids en wij zijn trots dat hij zijn leven weer heel goed heeft opgepakt en kan genietten van al het moois