pfff meid.....wat heftig...en wat een prachtige foto!!!! je meiden wat een mooie foto s zeg.....moet echt huilen nu..... ook al die lieve vlinder babys.......
Jeetje meiden,,,wat een prachtige foto's en wat een verdriet!! Ik zie prachtig volmaakte baby's, een trotse zus en ik lees hele sterke moeders met een bloedend hart.. Ik ken als geen ander het gevoel van verlies maar goddank niet die van het verlies van een kind. Konden wij jullie maar heel even dragen om de pijn te verlichten! Dikke knuffel!
@Lely, pfffff meid. Deze foto breekt mijn hart. Wat een ongelooflijk verlies hebben jullie moeten leiden... Wat een prachtige meiden!!! Maar niet alleen Lely, ik zie vele prachtige en ontroerende foto's voorbij komen. Mensen, wat een verdriet is er te vinden bij jullie. Wat vreselijk. Konden we inderdaad maar af en toe wat van jullie wegnemen. Ik wens jullie toch een allerbeste toekomst met nog vele mooie en warme momenten toe. En weet dat er dagelijks mensen zijn die aan jullie denken en met jullie meeleven...
hele mooie ontroerende foto`s ! Respect voor jullie en ook dat je dit durft te delen Mijn meest dierbare foto staat niet op de computer en ik kan niet in-scannen dus kan hem hier ook niet plaatsen. Maar het zou er zeker 1 zijn van moeder die al bijna 30 jaar niet meer leeft, maar nog steeds 1 van de belangrijkste personen in mijn leven is.
Pfoeh.. kippenvel, tranen... Het is wel een heftig topic geworden, maar wel stuk voor stuk hele mooie foto's met een verhaal. Sterkte allemaal dames!
Deze foto is van mei 2009. Onze zoon, van een paar dagen oud, vechtend voor zijn leventje. Maar lieve papa hield z'n handje vast en week niet van zijn zijde. En 3,5 jaar later kan ik nog steeds emotioneel worden als ik die 2 handen samen zie. Mijn prachtige sterke mannen! En alle andere dames, wat een prachtige en aangrijpende foto's allemaal. Heel veel knuffels voor iedereen!
jeetje wat een ontroerende foto's vooral met overleden kindjes sorry ik heb brok in me keel gekregen en moet huilen heel veel sterkte dames voor jullie echt respect wat jullie hebben doorstaan
babybergen sorry ik wil je niet verdrietiger maken maar ik zie gewoon 2 volgroeide pasgeboren baby's wat is er gebeurd als ik mag vragen
Deze foto van de voetjes van mijn overleden zoontje zijn heel dierbaar voor mij. Staat ook naast zijn urn in de woonkamer.