Hallo, Ik heb vanmiddag een nieuwe iPhone gehaald die ik nu aan het uitvogelen ben Nu heeft de dame van de winkel al mijn contacten op de nieuwe simkaart gezet door deze over te kopieren van mijn oude telefoon, alleen zijn deze niet te zien onder het kopje 'contacten' in de iPhone. Als ik de simkaart in mijn oude Nokia doe (met speciaal plaatje past deze), dan zie ik wel nog al mijn contacten staan. Ik heb nu maar 1 simkaart, dus kan niet van de ene telefoon naar de andere nummer gaan overzetten...(snik).... Begrijp er niets van, er staan dus wel nummers op deze nieuwe simkaart, alleen zie ik ze niet in de iPhone. Heb al bij instellingen zitten kijken, maar begrijp het niet. Wie stuurt mij wat kennis en 'licht'? pff krijg een lichte paniekaanval hier (ben niet zo goed in veranderingen merk ik weer)...
Instellingen Mail/contact/agenda Helemaal onderaan staat importeer simcontacten.. Die moet je hebben..
Er zit zo weinig informatie bij ook, je moet het echt uitvinden! Zag al allemaal beren op de weg dat ik eerst alle nrs met pen moest overschrijven vanuit oude mobiel en vervolgens weer moest invoegen in nieuwe hihi........je hebt geen idee hoe BLIJ ik ben!!