ja dit pakje heb ik ook maar mss niet als eerste hoor...ik heb helemaal niet besloten welke als eerst...zie ik wel als ze geboren is..
ja dit pakje dus...volgens mij zit heel nl als baby hier in in 2011...hahhaa!! maar het is gewoon een heel schattig dingetje he!
we hadden de pakjes voor ons jongetje ook niet als eerste pakje... Deze heb ik besteld bij https://www.rainbowbabies.nl/ met als opdruk zijn naam, persoonlijker kan niet..
Ze was 50cm en 3 kg bij de geboorte. Dus voor haar viel het best groot. Er was een bijpassend mutsje bij maar dat viel gewoon over haar oogjes
Hier het eerste pakje van ons ventje Hij woog tijdens deze foto nog geen 2000 gram en zo'n 45 cm klein... onze ukkepuk... Dit prematuurpakje heb ik online gekocht op neomaatjes.nl. Gelukkig had ik internet in het ziekenhuis zodat ik nog snel wat kleins kon bestellen. Super service en hele leuke pakjes hebben ze er. Bekijk bijlage 121814
Thanx! Ik kan niet wachten tot hij weer iets groter is zodat hij weer wat nieuws aan kan Maar aangezien we extra lang plezier kunnen hebben van maat 44/50 heb ik van de week nog 3 truitjes gekocht Ivm spugen moet ik toch wat vaker wassen en dat is dus een goed excuus
O Leuk, Dees! Is dat pakje van de Hema? Bij ons hadden ze alleen grijze broekjes erbij...Deze is leuker!!
Het pakje is idd afkomstig bij de Hema, de witte broekjes met een grijze band lagen ernaast. Ik was op slag verliefd
Die hebben wij ook! Van mijn ouders gekregen vorig jaar toen ik net zwanger was (bbz) Helaas is die te groot voor Lars... máár straks kan hij hem aan als de lente begint.