mijn mannetje zijn eerste pakje... hier is hij alweer een paar weekjes... heb niet echt een foto van hem waar je het hele pakje ziet ... omdat hij lekker in een deken gewikkeld lag
veronique ik ben benieuwd of dat pakje gaat passen, het is 50/56 toch? Ik heb het ook maar ik vind het erg groot vallen voor een eerste pakje... of verwacht jij een groot kind?
ik wilde voor mijn jongen een heel licht blauw pakje als eerste pakje. Kon eerst niet vinden wat ik zocht maar heb hem inmiddels gevonden van feetje. Heb een pakje in maat 50 en 1 in maat 56 gekocht (niet precies hetzelfde hoor). Feetje is niet echt goedkoop maar voor een eerste pakje moet het kunnen vind ik
Deze is maat 48 ik weet dat Lief! in algemeen wat groter valt. Mijn zoontje had toen ook maat 48 van Lief! aan omdat hij bij de geboorte 48 cm bleek te zijn. Mijn nicht werkte er toen en heeft snel nog wat kleinere maatjes meegenomen omdat 50 echt te groot was. (Volgens mij was hij nog kleiner dan 48 cm maar ok) Nu verwacht ik eigenlijk weer een kleintje maar is afwachtten totdat hij geboren is
Hihih hier verwachten wij juist weer een grote baby 1e (jongen) ruim 8 pond, 2e (een meisje) ruim 9 pond! Hoop niet dat het een 10-ponder is, maar 8 zal het toch zeker wel weer worden. Maat 56 heb ik dus als eerste pakje
Deze heb ik vandaag gekocht! Is van Imps & Elfs, zoo schattig. In de hoek zie je de kleurtjes goed(is een beetje moeilijk met kunstlicht), mutsje en sokjes zijn donkerbruin.
Ik heb nog wel een ontzettend snoezig Ralph Lauren pakje in de aanbieding . Wit met roze bloemetjes. Te dragen vanaf maat 56. Erg lief als eerste pakje. Bekijk bijlage 129486
Dit broekje kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[m]=181,7,562,563,219&af[g]=4,5&af[mt]=2&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[m]=1&id=73214&maat=2 Dit shirtje kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[m]=181,7,562,563,219&af[g]=4,5&af[mt]=2&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[m]=1&id=73199 Of dit shirtje, ben er nog niet over uit kleertjes.com | babykleding en kinderkleding online[m]=181,7,562,563,219&af[g]=4,5&af[mt]=2&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=1&fs[s_mt]=1&fs[m]=1&id=73199
Dankjewel. Ik denk toch ook wel dat deze het gaat worden hoor, deze hebben wij ook zelf gekocht en het andere setje mijn schoonmoeder.
onze dochter heeft de eerste 3 dagen alleen een luier aan gehad en daarna mocht ze ook een rompertje aan(ze lag in een warmte bedje). Na een week verhuisde ze van de afdeling nicu naar de kinderafdeling en kon ze haar eerste pakje aan. s-hirt: is maatje 50 van ter stal(maar was te breed) broek: maat 50 van hema(maar bleek te groot dus nog een broekje maat 44 gehaald) het mutsje komt van de prenetal (kleinste maat), door alle infuzen kon ze de eerste week geen mutsje op. Ze was bij de geboorte 3250 gram en 49 cm(toen ze het aan kreeg woog ze ongeveer 3300)