Helaas kan ik nog geen foto showen van onze kleine in zijn 1e pakje! Maar het pakje ligt al wel klaar...! Tadaaa! Bekijk bijlage 137936
Wou nu net hetzelfde over jou zeggen. Schattig issie he?? Wij moeten alleen nog veeeeeeel langer wachten dan jullie om het aan te trekken.
Aah deze hebben wij ook, maar dan de roze Zonder sokjes/slofjes overigens, die heb ik destijds ook niet zien liggen. Vind het nog steeds het meest schattige pakje dat ik heb gezien...
Of toch niet... ik begin nu te twijfelen, hahaha! Volgensmij hebben wij een effen broekje erbij. Ik zal er deze week eens een foto van maken, showen is altijd leuk
Dit is zoonlief in zijn 1e pakje. Is van Noppies, maatje 50. Hij kijkt hier ff niet zo blij zie ik, haha.. We zijn nu weer op zoek naar een 1e pakje voor kindje 2. Zo leuk!!! Heb wel hele snoezige pakjes voorbij zien komen.
Gisteren zulke leuke eerste pakjes gekocht Meteen gewassen en hangen nu te drogen, als ik ze gestreken heb zal ik foto's plaatsen Hier hele leuke pakjes voorbij zien komen, leuk om te zien hoe veel verschillende dingen mogelijk zijn!
ooooh meiden wat een heerlijkheid om al die mooie wondertjes te zien ik kan niet wachten totdat ik haar ook in mijn armen mag nemen en lekker met haar mag gaan tutten
Leuk allemaal.. ik had ook een heel leuk pakje in gedachten maar het liep anders. Hij had de eerste dagen alleen een luiertje aan en vervolgens was het eerste pakje een paje maat 44 gekocht door een vriendin omdat ik nog in het zkh lag. Des te leuker om hier al de pakjes te bekijken.