Ja, echt heel leuk! Ben ook aan het bedenken wat ik als eerste pakje wil, maar het is allemaal zooo leuk!
wij hebben ook eerste pakje. maar begin weer te twijfelen omdat ik ook nog iets anders leuks heb gekregen. maar gelukkig heb ik nog ff om te beslissen wat het word
Een boxpakje (ik vind het juist fijne dingen) met bij passend mutsje. Het mooiste pakje heb ik bewaard voor de dag erna... die eerste dag met al dat smeer.. nee, dan liever keuze 2
Hier was het eerste pakje maatje 50 van noppies, zo leuk! Weet eventjes niet hoe ik hier een foto kan plaatsen... Ik was blij dat het van noppies was want toen we thuis kwamen waren veel pakjes van maatje 50 nog te groot en noppies valt wat kleiner. Zo leuk om het eerste pakje uit te zoeken! Kan me er nu al op verheugen voor als we ooit nog een 2e kindje mogen krijgen Geniet er maar van want hier is ons mannetje alweer 8maanden geweest dus alweer heeel wat pakjes verder hihi
Hier horen nog de zelfde slofjes als het broekje bij. en het zelfde mutsje als het truitje. dit is maatje 50 en het broekje is hem telang
deze hadden wij ook voor onze dochter lekker zacht is die. voor onze jongen hebben we soortgelijk iets van prenatal heeft ozne dochter uitgezocht. dus daardoor ook weer bijzonder en weer zo lekker zacht. was dus eerste pakkie wat ie aankreeg toen we naar huis gingen want hier in dld krijgen ze in het ziekenhuis eerst kleertjes van daar aan en pas als je weggaat je eigen kleren