Laat maar zien! Hier moeten we voor zowel een jongen als een meisje wat uitzoeken aangezien we het geslacht niet willen weten. Dus nog niets te showen
Voor een meisje haal ik 44 voor een jongen 50. Ik heb al en meisje pakje. Daar was ik zo verliefd op. Zaterdag geslachtsbepaling,.ben heel benieuwd 😊
Wij hadden een wit pakje van Lieve vriendjes (prenatal) We wisten het geslacht niet dus hadden een uniseks pakje gekocht. Maatje 50. Broekje was eigenlijk net te kort. Hadden wel een pakje maat 56 bij ons maar dat shirt was nog veelste groot, broekje paste wel.
Dit was het eerste pakje van ons zoontje. Wij wisten ook niet wat het werd, dus zijn voor iets neutraals gegaan. In de tas zaten 2 pakjes maat 50 en 1 pakje maat 56. Uiteindelijk was hij 7,5 pond, 53cm en kon de eerste 2 weken wel maat 50 aan. Het jasje was voor toen we naar huis gingen, maar heb geen foto zonder.
Hier maatje 50 aangeschaft, bij mijn zoontje had ik ook maat 50 van noppies en was eigelijk een beetje krap. Nu toch weer voor maat 50 gegaan, maar dit is z8 en vind ik altijd wat ruim vallen. Heb geen real life fotos omdat alles al in de vluchtkoffer zit.
Eerst hadden we iets van de kleine vriendjes serie van Prénatal, maar toen we wisten dat het een meisje ging worden, kon het niet anders als deze worden:
Meer meer meer! Neutraal!! Hier mijn vriendjes van prenatal, bij de eerste Nijntje! (Weten t geslacht niet, Bij de eerste ook niet...)
Dit setje hadden wij voor onze dochter, toen wisten we het geslacht ook niet. Voor onze 2de dochter hebben we nog geen setje uitgezocht
Setje van z8 maat 50, krijgt hij na de geboorte aan, zie nu dat alleen de sokjes van z8 niet op de foto staat. Vestje is te warm voor in het ziekenhuis.