Ik heb laatst het roze pakje van Noppies gekocht. Vond hem er ook wel wat klein uitzien, maar toch de 50 genomen.. Zoontje was 3025 gram en 49 cm bij de geboorte. Dit kindje zal ook niet groot zijn.. Maar toch ga ik nu een beetje twijfelen of ik hem niet beter kan ruilen voor een 56, als ie echt zo klein valt? Wat zouden jullie doen?
Mijn dochter was ruim 4kg na haar geboorte en meer dan 50 cm, zij kon de eerste 2 weken nog prima Noppies maatje 50 aan. Als eerste pakje zou ik dus zeker maatje 50 kopen, dat is toch leuk als dat goed zit en mocht je nog meer van Noppies willen, dan zou ik dat in maatje 56 kopen, dan gaat het wat langer mee. Ik zou sowieso ook een extra eerste pakje in maat 56 kopen, maar bij mijn dochter duurde het een paar weken voordat die maat goed zat.
hier ook noppies maat 50. Dat heeft ie tot deze week aan gehad. Hij woog 3350 gram en was 50cm bij geboorte, dus denk dat 50 prima kan..
Hier bij de eerste ook 4 weken maat 50 gedragen. Hij was 3790gr en 50cmMaar gewoon even op letten hoe het valt. Verschillende merken tegen elkaar houden
Thanks voor jullie reacties. Het wordt niet haar eerste pakje trouwens hoor.. Zoontje heeft idd ook een paar weekjes in 50 gezeten, vandaar dat ik nu wat meer 50 durfde te kopen. De tip om verschillende kleertjes over elkaar te leggen is opzich best goed, maar zo valt elk merk weer anders en is het dus lastig te zeggen welk merk de 'juiste' maat hanteert.
Maatje 50 past meestal wel even inderdaad. Maar koop er niet té veel van, want er zijn ook kindjes die er níet in passen....daar hadden wij er dus eentje van. Meneer was bijna 10 pond en 55 cm. We hebben hem in dat eerste pakje gekregen, maar eigenlijk was het sneu. Voorzichtig aan dus. En mocht je toch meer nodig hebben in maat 50 dan is dat zo bijgehaald.
Afgelopen week het eindelijk aan gedurfd het eerste pakje voor onze kleine meid te kopen. maatje 44 van noppes, gaat waarschijnlijk te groot zijn maar ze zalen vast snel in groeien!
Wat een lief pakje! Nog een rompertje, sokjes en mutsje erbij en helemaal cute. Waar heb je hem vandaan?