Dankjewel! Ja ik vind Nijntje ook echt heel erg leuk. Gelukkig nog een paar Nijntje pakjes kunnen kopen voordat de VD helemaal weg was. Waren ook flink in de aanbieding toen. We hebben natuurlijk ook wel wat stoerdere jongenskleertjes, maar dat is dan vooral maatje 56 en dat gaat in het begin te groot zijn denk ik.
Prenatal - De leukste newbornkleding online kopen!| PRENATAL.NL - Newborn t-shirts - Newborn! | PRENATAL.NL - Nijntje - Nijntje newborn unisex t-shirt Ik heb deze ook, met een wit broekje er onder Bij de prenatal hebben ze ook nijntje echt voor jongens. Super leuk!
Super leuk!! Ja klopt, ik heb daar al een super leuk Nijntje vestje gekocht wat aan beide kanten te dragen is (1 kant donkerblauw, 1 kant blauw-wit gestreept). Echt een leuk ding. Maar ik vond het zonde als hij het maar heel kort aan kan dus heb daarvan maatje 56 genomen.
Schattige pakjes! Al moet ik zeggen dat ik Nijntje helemaal niks vind 😂. elf nog geen keuze kunnen maken qua eerste pakje. Neem twee/drie setjes mee. Allemaal neutraal, want we weten het geslacht niet. Vond ik echt een stuk lastiger shoppen!
Ipv een aantal neutrale setjes te kopen zou je ook een jongen en meisjes pakje mee kunnen nemen en dan de rest in de kraamweek vragen en bestellen. Ik heb mn zoontje wel heel veel neutraal aan getrokken, mooi wit ( prenatal ) en wit grijs rood. Maar mn dochter had ik het liefste toch echt meisje meisje aan. Nu heb ik ook aardig wat neutraal voor de twins ( j/m )
Leuk! Dat rode shirtje van nijntje ging hier mee als 2e setje en had zoontje hier op dag 2 aan. Het was overigens na een paar keer wassen wel helemaal uit model helaas.
Dit is het pakje wat onze 1e dochter ook als eerste aanhad, dus de volgende mag het ook weer aan Wel met een ander jasje!