opzoek naar een kleine commode.

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Danie1991, 17 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    heee

voor ons tweede schatje hebben we een klein, zeg maar 'te groot' probleem. onze commode past niet in de nieuwe babykamer. het kamertje is even groot maar de kachel hangt anders en er zit een extra deur in en we komen er gewoon niet uit. wil eigenlijk geen bakken met geld uitgeven aan een nieuwe babykamer of commode.

zijn hier nog mensen die een (creatieve) oplossing heeft om een kleinere commode?

2. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ikea heeft een heel betaalbare kleine commode. Past net een verschoon kissen op en de rest kan je eronder zetten.

Maar je kan ook je kleine op de kamer van de oudste verschonen. Ik heb dat toen gedaan, commode op de kamer van de oudste. Baby op onze kamer. De nacht luier verschoonde ik indien nodig op bed en het aankleden etc op de commode op haar kamer.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Gewoon geen commode? Ik heb er bij de eerste nooit eentje gehad en ook nooit gemist.

4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.780
    7.367
    113
    Ladenkast van Ikea, wij hebben voor de oudste (tijdelijk) een ladenkast gekocht met van dat golfplaat in de voorkant van de laden. Lekker lelijk, maar goedkoop, het was toch maar tijdelijk.
    Er past net een verschoonkussen op (in de diepte net niet, ladenkast stukje van de muur, dan past het prima :D ).
    De kast heeft nadien heel veel functies gehad, vooral als speelgoedkast, en nu bij de jongste toch weer in gebruik als commode.
    Eerder gebruikten we ook een Kallax kast als commode, die met 4 vakken is ook smal.

5. Nele87

Nele87 Fanatiek lid

24 feb 2012
    1.286
    9
    38
    Vrouw
    SNIGLAR Commode - IKEA

Dit soort commode neemt niet veel plaats in, en is goedkoop.
    Je kan onderin manden zetten waardoor het er toch netjes uitziet.

Wij hebben dit als extra commode op de badkamer staan. Erg handig als ze uit bad komt.

Deel Deze Pagina