Haha, Als je bovenaan bij die echo kijkt zie je staan dat het termijn daar 26 weken is. Het klopt dat het ''opgezwollen'' lijkt....En dat is heel normaal bij dat termijn! Het heeft de vorm van een koffieboontje dus duidelijk een meisje Hier een foto van mijn meisje met bijna 27 weken. Bekijk bijlage 162100
Marieke, excuus, misschien heb je gelijk en wilde ik liever de bevestiging dat het een meisje is.... (ik heb tenslotte al een prachtige zoon). Dat van die echo van jou zoon, natuurlijk heb ik die niet gezien, ik wilde daarmee alleen zeggen, dat geen één echo hetzelfde is. We zullen gewoon moeten afwachten. Ik begrijp dat je intentie van dit topic een andere was. Maar ik denk dat het niet zo erg is, dat mensen hier ook bevestiging bij elkaar kunnen zoeken, als zij daar behoefte aan hebben. Ik zal het voor nu gewoon los moeten laten. Doordat ik meende het gezien te hebben, raakte ik wellicht een beetje geobsedeerd. Terwijl ik eigenlijk de ervaring van de verrassing bij de bevalling wilde... Waarom hebben jullie ervoor gekozen bij de 30 weken echo, om het toch te weten?
Omdat ik ook geobserdeerd raakte... Ik herken je verhaal echt heel erg goed! Nu zit ik met hetzelfde, ik hoop een beetje op een meisje maar we laten het nu echt een verrassing, dat geeft meer rust dan het wel weten vind ik.
Ik heb van de week een geslachtsbepaling laten doen en zie hier De foto is een beetje onduidelijk, maar het wordt toch een knulletje.
Ja precies, een jongen! (dachten we ook al helemaal) Aan het einde van de 20 weken echo/guo zei de dame (echografist?) iets van: nou ik hoef jullie niet te vertellen wat het is he, dat zie je zelf wel..
beiden heel duidelijk! nog 5 weken en dan weet ik wat er nu in mijn buik zit. dan kan ik eindelijk de foto van het geslacht opvragen die toen bij de pretecho is gemaakt (zonder dat wij het konden zien) dan plaats ik hem ook hier!
Iemand enig idee wat wij verwachten? we hebben al een zoon en dochter, maar beide echos zagen er toch wat anders uit. deze echo is van ruim 19 weken. ik weet niet hoe ik fotos moet plaatsen, maar hier de link http://i65.photobucket.com/albums/h220/terry-james/echo.jpg
Nou, hier zitten goede geslachtstuurders. Dus ik stel toch de vraag, bij de eerste geslachtsbepaling zeiden ze een meid, 98 %. bij 17 weken. Nu hebben wij een GUO gehad, en daar zeiden ze overduidelijk een jongen. Dus ik weet het niet meer.. kunnen jullie eens kijken?? de eerste meisje
is echt een meisje hoor lara! het zijn namelijk 3 streepjes en bij jongetje zou je echt iets uit zien steken @jamaila: is de shot van beneden af of van bovenaf genomen? want van bovenaf zou ik zeggen jongetje want lijkt erop dat het plassertje op de balletjes liggen.