Lara, een meisje! kan er bij de guo foto echt geen jongen van maken! het zijn drie streepjes dus schaamlippen of navelstreng! in een piemeltje zitten die streepjes toch doorgaans niet...
Vandaag een pretecho gehad met 16 weken. Deze foto heb ik zelf gemaakt toen ik de DVD aan het bekijken was op de pc want ik vond de foto met het geslacht die de echoscopiste had gemaakt niet helemaal duidelijk en ik had het idee dat ik het geslacht tijdens het maken van de echo een stuk duidelijker had gezien. Ik geloof dat ik hier heel duidelijk het piemeltje en de ballen zie? Ik zou niet weten wat het anders zou zijn.. Volgens haar word het een jongen, wat denken jullie?
ik heb toch maar een 3d pretecho gepland, ik wil het nu zeker weten. Die 2e foto die ik geplaatst heb is er 1tje van de dvd genomen. Toen ik daar lag was het beeld zoals de beelden waarbij jullie nu zeggen zeker een jongen. Dus ik ben een beetje in de war hahaha,. Hopelijk na de 3d echo uitsluitsel!!
Vandaag onze 20 weken (19 weken) echo gehad! En volgens de echoscopiste duidelijk een jongen! Toen ze het echo apparaat op mn buik zette zat hij even later al met zn billen naar het apparaat toe en toen dacht ik het al te zien, en mijn vermoeden klopte dus! Foto is gezien vanaf de onderkant.
Hallo Allemaal, Ik heb gisteren een geslachtsbepaling gehad met 15w en 5d Wat denken jullie wat het word??
ik plaats mijn oproepje nogmaals in de hoop op nog een paar reacties. Iemand enig idee wat wij verwachten? we hebben al een zoon en dochter, maar beide echos zagen er toch wat anders uit. deze echo is van ruim 19 weken. ik weet niet hoe ik fotos moet plaatsen, maar hier de link http://i65.photobucket.com/albums/h2...james/echo.jpg
wat een duidelijke fotos allemaal ik moet nog even wachten maar zodra ik er een heb plaats ik m hier!