Nee dat is overduidelijk een meid, zelfs mijn man ziet het! Waar zie jij hetpiemeltje? Musschien kijkt een van ons verkeerd.
@marieke: het lijkt alsof het van bovenaf gezien is een piemeltje in het midden met eronder de balletjes
Ik denk ook dat Jamaila een jongentje krijgt. Onze echo foto is ook van ondere genomen, staat ook ergens in dit topic. Ik zie bij de echo foto van Jamaila duidelijk 2balletjes en een piemeltje
Ik denk 3 streepjes te zien dus denk meisje Kan het fout hebben hoor Edit: het kan ook 2 kleine balletjes zijn met een piemeltje nu weet ik het niet meer haha
Als eerste zeiden ze een meisje. Heb ook een foto met 3 duidelijke streepjes (navelstreng?) daarna zei hij oh nee duidelijk een jongen. Deze foto vond ik zelf weer erg twijffelachtig vandaar dat ik deze even plaatste. Woensdag hebben we de 20 weken echo dus ik hoop dan gewoon heel duidelijk een piemeltje te zien foto is trouwens gemaakt met 17 weken. Bij mijn zoontje hadden we een echo met 18 weken en toen was echt overduidelijk te zien dat we een zoon kregen.
We hebben vandaaag ook onze 20 weken echo gehad en we krijgen een jongetje!! Op de echo wel duidelijk te zien ondanks mijn isolatielaagje Ik moet wel zeggen dat ik het bij meisjes op echo's vaak echt niet zie.... komt ie! Bekijk bijlage 167937