het is dat ie nog gestuct moet worden, anders had dat zomaar zo kunnen zijn whahahha Heb jij niet stiekem toch ook zin in nog een klein bevestigingetje met 20 wk?
Bij het kruisje het balzakje, en daarvoor het piemeltje... Ik zou het niet herkennen, maar de gyn wel hihi
wij hadden ook op 1 sept de 20 weken echo!!! Grappig want we lopen gelijk. Hier na 3 echo,s is het nog steeds een meid. geloof er nu wel in dat het niet gaat veranderen haha.
Haha grappig is dat he! Bij mijn 1e (jongen) was ik al meteen overtuigd. maar ja een pieleke in beeld kan niet missen Gefeliciteerd, lekker los op roze ook!
Jaaa ergens wel! maar als ik dan de foto's terugkijk en denk aan die echo weet ik zeker, dat is gewoon een meid en kan echt geen jochie meer worden dus dat stelt me wel weer gerust! Maar met de 20 weken echo heb ik een andere als de geslachtsbepaling en wel dezelfde als bij mn nub echo dus die mag er lekker zelf naar zoeken haha Eerst dan al t medische maar gehad hebben.. en dan nog een keer een bevestiging.. dan zit hier toch t behang er nog niet op want ook wij moeten nog opruimen en kasten slopen en stucen enzo haha
ik heb wel een foto maar die is te duidelijk hihi, denk niet dat hij mij dat later in dank af zal nemen.....
meiden kijken jullie even mee? deze echo is vorige week gemaakt met 14.2w, wij weten het al ben benieuwd of jullie het ook zien op de onderste echofoto!
Elegance een jongen? Als ik naar de eerste kijk maar als ik kijk naar de onderste zie ik wel 3 streepjes?
De eerste zou ze haar duim.omhoog houden @ Die vond de echoscopiste wel bijzonder.. en op de 3e zouden inderdaad 3 streepjes te zien.zijn! @Gelukkig, dat is inderdaad wel heel erg duidelijk!