Lief dat jullie even met mij meekeken. jullie denken dus ook een meisje.. de echoscopiste zei dat ze dus echt 100% zeker was.. maar ja.. pf.. ze zou het eens mis hebben.. vandaar dat ik het wel super vindt dat jullie er ook zo over denken!
elegance idd een meisje mrsB een jongen, overduidelijk! mamafaab 16 weken is echt niet vroeg hoor, met 14 weken is het geslacht gevormd. ik heb met 15 weken precies geslachtsbepaling bij mn zoontje gehad en er zat zo overduidelijk een piemeltje met balzakje.. zelfs in 3D nog even gekeken. zal de foto even bijvoegen
Sorry hoor, maar ik zou toch meer waarde aan de echoscopiste hechten dan aan de dames hier. Ieder zijn/haar vak!!!!
hallo dames is hier het geslacht te zien en zie je ook wat? rechts buik,links bekken etc ik weet het is geen super kwaliteit Uploaded with ImageShack.us
Nou, hier heb ik dus ook de 20 weken echo weer gehad! En ook al bewoog het kindje erg, de echoscopiste (Van het ziekenhuis dus, niet die van het echobureau met 16 weken.) kon duidelijk zien dat het nog steeds een meisje is. We hadden niet verteld dat we al een echo hadden laten maken, dus ze waren het onafhankelijk van elkaar eens over het geslacht! Heb er helaas geen foto van meegekregen.. Vreemd, want ik heb heel veel echo's meegekregen! Zelfs ééntje van een deel van een been.. :s
http://94.100.122.69/1416850001-1416900000/1416870201-1416870300/1416870294_5_3aFK.jpeg Kunnen jullie de link openen? Echoscopiste zei zeker te zijn van een meisje... maar als k nu eens naar deze foto kijk zie ik dan geen balletjes en een piemeltje? Of hoort dit bij de voetjes??
Ik zie op die foto eigenlijk geen geslacht, volgens mij liggen de beentjes en voetjes er voor. Zei de echoscopiste dat ze het hier op kon zien, of heeft ze ook echt tussen de beentjes gekeken maar daar geen foto van gemaakt?
Nee geslacht is ook niet bepaald aan de hand van deze foto, ze heeft echt tussen de beentjes gekeken maar daar alleen geen foto van gemaakt. Maar ben nu ineens zo aan het twijfelen of het wel goed is haha. Slaat nergens op maar keek ineens naar deze foto en toen dacht ik... is dat geen piemeltje??? Maar jij denkt dat dat beentjes/voetjes zijn dus?
sasjuh ik denk ook dat je tegen de onderkant van de beentje en voetjes aankijkt. Ik kan het geslacht er niet op zien