Jeetje zeg hoe kunnen jullie dat zien op zulke plaatjes? Ik heb maandag mijn 20-weken gehad en ze zei meteen al dat het duidelijk een jongen was. Ze heeft het een paar keer aangewezen maar ik zag echt helemaal niks. Als ik het hier zo zie lijkt ook alles op elkaar. Hoe groot is de kans dat ze het bij een 20-weken echo verkeerd zien?
zomaar.. ik zat gisteren titels te bekijken en dacht ineens...ziet er best gek uit die titel, verders niks hoor...ik weet wat er bedoeld word.
hoi meiden afgelopen dinsdag 18 weken echo geslachtbepaling gedaan en ze vertelde dat het een meisje is hoewel ik helemaal toen terleurgestelt was begin ik nu wel er aan te geloven hoewel ik toch wel een beetje twijfel over die middelste streepje heb 9 mei de 20 weken echo en dan horen we het van een ander maar ik denk gewoon aan een dochter best leuk 2 meiden thuis heeft papa nix meer te vertellen in huis hwaaaaa
Ik ben benieuwd, laat je het weten?? Het zou nog iets opgezet kunnen zijn (middelste streepje) op dit termijn ik denk ook een meisje
mooi om te zien al die echo's! Ik heb vanmiddag mijn allereerste ooit. Hopelijk is alles goed, ben er best nerveus voor! Moet wel eerlijk zeggen dat ik soms echt niet zie hoe je zo'n echo moet 'aflezen'. Ik zie dus echt niet waar je op moet letten maar ik ben dan ook echt nog een leek Vooral bij meisjes zie ik het niet hihihi
ik kon er zelf ook niet wat anders van maken.. maar zij was zo twijfelachtig.. "het kan ook de navelstreng zijn" en "een meisje en jongen lijken met 16 weken nog veel op elkaar" dus daarom twijfel ik toch een beetje ook als ik op deze site kijk: Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see bedankt voor je reactie! groetjes