Eerste foto is die ongeveer 7 maanden en de tweede was gister! Zijn haar is nu te lang en gaat krullen om er een kuifje/hannekam van te maken..
Wat een schattig dametje. Zo heb ik het haar ook meestal zitten van onze dochter. Een knipje aan 1 kant. Inmiddels kan ze ook een klein staartje achter. 1 staartje boven op (in het midden) vind ik persoonlijk helemaal niks.
Voor de mama's met speldjes bij de meiden. Hebben jullie ook weleens van die bemoeizuchtige opmerkingen gehad daarover? Net hier op de markt een vrouw. Wat gevaarlijk zeg, ik vind het echt heel dom. Stel dat ze het inslikt.
thanx! mijn dochter kan inmiddels ook een klein staartje, maar ik ben langer bezig met het staartje erin krijgen dat dat het in haar haar zit, dus ben er maar weer mee gestopt
owh en deze dan hahahaha. dit was de periode (hier is ze 6,5 maand) dat al haar haar uitviel behalve de bovenkant en onder kant eerste foto is haar haar nat en heeft ze dr matje nog. 2e foto is 10 minuten later.. droog en matje eraf geknipt. wat een knap meisje was het toen zeg hahahaha
Hier geen opmerkingen gehad over speldjes gelukkig.. Waar bemoeien mensen zich mee. Ik ben er altijd wel heel bedacht op dat alles uit is als ze naar bed gaat/in de box gaat etc.