Ik vind het altijd superr leuk om mijn dochter haar haartjes te doen en zij vind het ook leuk! Leek me leuk om fotos te plaatse van de kapsels van onze kids! Deze foto dr kapsel met 1 dagje oud haha
leuk! hier kan ik nog niet veel doen, zit met smart te wachten totdat lydia staartjes enzo kan! haarband kan wel, maar die ik heb blijft nog niet goed zitten en dan wil daniel hem weer goed doen waardoor die uiteindelijk op dr ogen beland bij daniel zit het vaak ook hetzelfde, probeer elke dag stekels of een kuif ofzo te maken, maar 9 van de 10x zie je dat na halfuur niet meer
zoonlief heeft de haren meestal zo.... maar nu begint het langer te worden en staat het dus meer naar voren heen, ook erg leuk ! maar heb er geen foto van ( nog niet hij heeft het pas sinds kort) dochterlief heeft meestal 2 staartjes of èen staartje bovenop haar hoofd
Moet eerlijk zeggen dat ik dit niet zo heel leuk vind zitten Mijn dochter heeft een enorme krullenbol tja hoe ze het heeft zitten is enorm verschillend. Vandaag heeft ze een knoetje, gisteren had ze het los en was het een enorm afrokapsel.
Smaken verschillen he Gelukkig maar, anders zou iedereen er hetzelfde uitzien hahaha Ooohh prachtig zon kop met krullen!! Alleen heb je niet veel last van klitten?
Onze meid heeft nog niet veel haar.. ze heeft wel haar maar zijn zoooo blond je ziet ze nauwelijks en die haartjes in dr nek zijn weer donker hihi maargoed wij doen altijd haarbandjes bij dr in..meestal dan. hier 2 recente fototjes Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting Image - TinyPic - Free Image Hosting, Photo Sharing & Video Hosting
Wouww die ogen! En die haarbandjes, die zijn super leuk!! Ik was ook altijd helemaal van de haarbandjes, maar nu hoef ik er niet mee aan te komen haha.. maar gister liet ze t toe!
Moet eerlijk zeggen dat ik nooit zo van de tig staartjes ben geweest. Ik ben redelijk ´rustig´met het kapsel van mn dochter. Meestal wel 2 lage vlechtjes, een knotje of een staart met een zijscheiding.. dat soort dingen.
hihi lieff. ik doe al sinds begin af aan ( jij ook zag ik) haarbandjes in en probeer t ook vol te houden omdat t schattig is en in de hoop dat ze t dan wel toe zou laten als ze wat ouder is vind t zo lief. ach en al zou ze t niet toelaten dan heb ik t nu al 5 maanden dik voor mekaar
Ik vind bij mijn dochter 2 staartjes zo schattig: Bekijk bijlage 195303 Maar ze heeft nu ontdekt hoe ze ze uit kan trekken, dus nu meestal maar gewoon een speldje in (of 2): Bekijk bijlage 195305
Ik wel Deed mijn moeder ook altijd bij mij! Moet zeggen doe nu nog heel veel met mn haar opsteken enzo.. maar kan ze ook gewoon in n staart frotten En bij Gilani ook gewoon in een scheiding met speldje