Show het kapsel van je kind!

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaVanGilani, 1 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Van die haarbandjes vind ik eerlijk gezegd echt vreselijk. Vooral bij baby'tjes die (bijna) geen haar hebben. Net een paasei... Sorry, no offense!

2. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Aaah kei lief!! Staat allebei super leuk! En ze heeft ook nog eens een mooie slag in dr haar!!

Fijn he als ze de speldjes eruit trekken hahahaa

3. Amethist

Amethist Niet meer actief

De speldjes laat ze gelukkig wel zitten. Maar die staartjes...

4. MamaVanGilani

Haha.. weet nog goed toen ik nog niet bevallen was. Mn moeder zei: "ge gift de jong gin haarband in as ze gin haar het! Net n poasaaike"! Haha, maar gelukkig ze had n kopt met pikzwart haar!

5. Fayy

Fayy Niet meer actief

vind t bij een "'kaal"" kindje ook niet fantastisch maar vind t bij mn dochtertje wel heel leuk maar iedereen heeft een andere smaak :)

6. MamaVanGilani

Da zeker! En weet je welke haarbandjes ik mooi vind, met zon grote bloem erop! Superr!

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ik keek toen Wendy nog niet geboren was al uit naar een palmboompie midden op dr bol (zo'n staartje met net genoeg haar)
    Moet even zoeken naar een goeie foto. Ze heeft nog nooit een schaar gehad in dr haartjes dus lekker lang...en meestal een staartje of 2 (soms zelfs 3!) in. Maar we hebben van die dagen dat ze NIET gekamt wil worden laat staan stil zitten voor staartje(s) en dan hangen ze los.. soms alle kanten op behalve de goeie (en in dr eten/drinken/neus...vandaar dus meestal staartjes (plus mama vind dat uberschattug!!):D

8. NooNoo

NooNoo VIP lid

18 jul 2010
    5.422
    1
    0
    Wat doen jullie nou in het haar van de allerkleinsten?
    Mijn dochter heeft van dat haar.. ik kan er echt niks mee! Het piekt alle kanten op en het krult ook nog eens her en der, elke dag verschillend waar en hoe. Na het badje of douche krult 't het mooiste, maar dan nog kan ik er niks mee. Ik kam of borstel het en hoewel de klitten er dan uit zijn (vooral achter is dat best erg) zit het echt voor geen meter. Mijn man is in staat om met haar naar de kapper te gaan om die pieken af te knippen, maar ik vind het zo zonde...

9. MamaVanGilani

Babygel van zwitzal erin kneden?

10. Fayy

Fayy Niet meer actief

die vind ik verschrikkelijk..vind met bloem wel mooi maar met zo'n hele grote weer wat minder;)

11. Fayy

Fayy Niet meer actief

haarlotion en babygel van zwitsal bj mn meisje begint t ook btje te krulle zelf hb ik slag maar mn familie zus,ma,broer hbbe allemaal krullies hoop dat zij ze ook krijgt:D bn dan wel bang voor klitten enz net als wat jij zegt

12. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Leuk toppic...
    Nu ik zelf na 2 zoontjes ook een dochter heb ben ik ook veel met haar haartjes bezig.. Ik keek er enorm naar uit om daar heerlijk mee te tutten.
    Ze heeft kastanje bruin krullend haar maar nog niet al te lang.. maar 2 staartjes in een scheiding is al wel mogelijk... zooo schattig!
    Ik zet hier liever geen foto neer want ik hou er niet zo van op internet.

Persoonlijk hou ik zelf ook niet zo van de haarbandjes bij baby's met heel weinig haar.. maargoed dat is ieder voor zich.

Wel super leuk om jullie foto's te zien...

13. Only me

Only me Niet meer actief

14. Only me

Only me Niet meer actief

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh zo'n haarband vind ik echt vreselijk ;). Kaal of een kop met haar, vind het gewoon echt niet mooi.

Lisa heeft de laatste tijd altijd 2 staartjes, net boven haar oren, ik vind staarten bovenop het hoofd niet zo mooi (al heeft Lisa ook wel een 'palmboom' gehad om iets anders nog niet lukte). Ff een linkje want zit op m'n mobiel, staartjes zitten wel een beetje scheef ;)

Amethist, ik gebruik van die witte dunne elastiekjes, die krijgt ze er niet zomaar uit. Doe er dan zo'n dun badstof elastiekje over.
    Ik vind alleen een speldje ook erg leuk, maar die laat Lisa dus niet zitten en doet 'm dan in haar mond, dus dat doen we maar niet. Daarbij frunnikt Lisa meestal aan haar staartjes als ze gaat slapen. Of met een labeltje, 's nachts geen staartje maar dus het labeltje van haar knuffeldoekje.

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wel heel leuk, maar volgende keer eerst even een nette scheiding maken ;). Ik ben altijd best kritisch en vandaag had ik de scheiding van Eva scheef gedaan, maar Eva wilde het zo laten, ze vond het mooi :p

17. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ik heb een zoontje.. maar mocht ik ook een dochter krijgen dan sla ik heel veel speldjes in, vind dat zó eigenwijs staan; scheiding en speldje. Staartjes ben ik niet zo van.. helemaal nietvan heel veel staartjes. Maar goed, iedereen zijn eigen smaak :D.

18. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Dit zijn 2 foto's die ik voor haar had gemaakt zodat ze zelf ook kon zien hoe het dr uit zag

19. Only me

Only me Niet meer actief

Ja, ik weet het. Maarrrr, ze wilt niet stil zitten haha, dit kost me echt enorm veel tijd. Maar feit is, het zit! Haha.... vraag niet hoe ;)

20. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahaha ben het wel met je eens :)

Deel Deze Pagina