wat een leuke foto's voorbioj zien komen! Mooie kindjes ook (spoiled mom, met haar krullenbol/kroeskind vond ik een super eigenwijze foto... volgens mij niet de nickname, maar dat onderschrift onthoud ik altijd) hier dan ook een paar foto's
ik moet van mijn dochter elke dag foto's maken van hoe haar haar zit.. dan kan zij het ook zelf zien Dus nog 2 omdat ik het niet kon laten
Ik snap niet dat die banden bij jullie zo fijn bleven zitten. Ik vond het geen doen en Veerle kreeg er zo'n streep van op dr hoofd.
Mijn dochter met haar handelsmerk Ze is bijna 3 maar nog steeds niet heel veel haar...Alleen bovenop dus 2 staartjes.
Hihi dankje. Ik heb er idd heel wat ook een stuk of 5/6 van curacao dat zijn die dunnere en her en der wat van markten enz..
@Rica nee ze trekt er (nog) niet af Ze heeft er ook bijna dagelijks wel 1 om dus ze weet niet beter @kwekijzer, je hebt verschillende met van dat "tailleband" erin die laten idd wel eens een streep achter. Die t-shirtstofachtige bandjes blijven idd minder goed zitten maar er zit wel verschil in bijv. een wibrabandje of een babywinkelbandje. @Lovely, lekker eigenwijs koppie he. Ik kan niet wachten tot ze net zo'n mooie bos krullen heeft als jou dochter. Als denk ik niet dat de mijne dat krijgt
Dank je... De jongste ben ik nog aan het ontdekken, maar de middelste is een enorme ondeugd en wilde bras en de oudste is echt een meisje meisje.
mijn meisje is vandaag voor de eerste x naar de kapper geweest! ze was super lief. ik heb alleen de puntjes laten knippen. wil het heel lang hebben mijn dochter heeft meestal een staartje, of 2 of vast met speldjes.... heel soms vlecht ik het in maar dat lukt niet altijd even goed omdat ze niet goed stil zit hier een paar foto;s
Ik ben wel een beetje jaloers. Evy heeft prachtig blond haar, maar wil onder geen voorwaarde een knipje of staartje. Dus noodgedwongen hou ik het redelijk kort. Wat zou ik nou kunnen doen om het leuk voor haar te maken? Ik vind het niet erg hoor om het wat korter te laten knippen, maar van die mooie vlechten lijkt me ook leuk. Ach ja, als zij niet wil,..wie ben ik dan. Ze vindt haartjes knippen wel heel leuk . En bij mama kammen enzo ook.
hier 2 voorbeelden van hoe mijn meisje haar haartjes weleens heeft. maar ik varieer vaak, zoals vandaag had ze bv 2 invlechten.