De titel zegt het eigenlijk al, ik ben druk op zoek naar een reserve exemplaar van dit popje voor onze dochter. Ik heb geen idee waar hij vandaan komt en van wie ze hem heeft gekregen dus ik hoop dat iemand van hier mij kan helpen? Alvast bedankt!
Je zou kunnen mailen naar info@simbatoys.de Ik heb daar vorig jaar ook naartoe gemaild waar ik de lievelingsknuffel van dochter nog kon verkrijgen (was eentje van Nicotoy, hoort bij Simba). Ik had in het Engels gemaild (Duits is niet vloeiend) en kreeg in het Belgisch antwoord dat ze er nog een voorraad van hadden, en dat ik ze kon bestellen tegen betaling. Ze hebben toen 2 exemplaren naar me opgestuurd!
Buy Simba Dolly Rag Doll, Multi Color (33cm) Online at Low Prices in India - Amazon.in My Love Dolly-rag Doll 33 cm - Simba online My Love Dolly-rag Doll 33 cm - Simba jucariijucarii.ro Lijkt niet heel erg bestelbaar meer... Bij die laatste misschien wel maar geen idee wat er staat
Wij hebben hem met rood jurkje aan. Volgens mij had mijn mam hem bij de Blokker of de Kruidvat gekocht.