Show hier de inhoud van je kledingkast!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RSL, 24 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    thnx voor alle reacties! Ik vind het ook niet te veel omdat het 4 maten zijn. Onze meid heeft in ieder geval genoeg kleertjes tot ze een jaar is of anderhalf

2. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    #22 Berte, 24 apr 2015
    Laatst bewerkt: 24 apr 2015
    @TS, fijn voor je dat je de kleding voor je dochter kunt kopen die je voor haar wilt kopen.

Voor 4 maten vind ik het echt wel meevallen, bij ons ligt het per 2 maten in de kast en die is dan goed gevuld, voor 4 maten zou ik ook 2 kasten nodig hebben. Bij ons liggen de luiers achter de commode, die pasten niet meer in de kast.

Edit: mijn jongste zoon is nu 14 maanden en hij is echt al uit maat 74 gegroeid, hier liggen nu dus maat 80 en 86 in de kast. Bovendien maak je mij niet wijs dat je je anderhalf jaar lang kunt beheersen om geen nieuwe kleding voor je dochter te kopen, mij zou dat echt niet lukken.

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Joh is toch leuk? Mijn kinderen hebben echt enorm veel. Mijn oudste zoon heeft alleen al 45 t-shirts/polo's met korte mouwen in maat 122/128. Mijn dochter gaat nu naar maat 80 en ik heb al 30 leggings in maat 80. Om over shirts etc nog maar te zwijgen. Nu hebben wij geen jassen, colbertjes, veel lange broeken etc nodig omdat het hier altijd warm is maar de hoeveelheden zijn best belachelijk. Ik kan mijn kinderen twee maanden lang twee keer per dag schone kleren aantrekken bij wijze van spreken.

4. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    dat scheelt wel chebu, hier toch altijd weer een bij passend vestje/jasje nodig in dit kikkerlandje...Dikke broeken/dunne zomerbroekjes, dunne jasjes/dikke jassen,dikke vesten/dunne vesten,maillots/leggings,dikke sokken/dunne sokken, ddikke longsleeves/dunne longsleeves.....
    ach zo kan ik nog heeeeel lang doorgaan!! vooral nu in de overgang naar warmer weer de kast vol,net te koud voor het dunne en te warm voor het dikke!

als ik in n warm

5. Teddy26

Teddy26 Niet meer actief

Ik vind het wel meevallen voor 4 maten. Het is niet schrikbarend veel.
    En lekker trots zijn hoor! Lekker toch als je in die kast kijkt en je weet dat je genoeg kleertjes hebt en dat ze nog allemaal supergoed staan ook. Bovendien, mijn zoon was een spugertje en ik was blij dat ik ruim in de kleren zat.;)

Ik kon mij echt verheugen op een leuk shirtje waar meneertje nog niet in paste. Was dan benieuwd hoe leuk het hem zou staan.

6. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    ik vind het ook niet zoveel voor 4 maten
    hier voor zowel mijn zoontje als dochter veel te veel :)

7. NafNaf

NafNaf Fanatiek lid

5 feb 2015
    1.258
    55
    48
    NULL
    NULL
    Wat leuk! Heerlijk he, als alles al klaar ligt. Ik kan me als ik het aan het vouwen ben dan bijna niet voorstellen dat ze het straks ook echt aan gaan hebben. Ziet er dan zo groot uit allemaal. En dan vraag ik me af hoe het gaat staan...*zwijmel*.
    Ik heb per maat ongeveer 6-7 setjes. En het grootste deel daarvan is gekregen. Het enige waar ik nu echt veel van heb zijn rompers want anders grijp ik steeds mis (andere optie is vaker was vouwen maar dat lukt me blijkbaar niet, haha).
    Overigens heeft mijn binkie met een half jaar al maat 74 aan en dat zit precies pas. Over een paar weekjes al over naar maat 80! :$

8. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Vind het niet veel hoor en 2 kasten ook niet. Vind t knap juist dat je het erin krijgt. Heb hier 1 mega kast die tjokvol ligt altijd. En dan ook echt alleen met kleding want de rest ligt op andere plekken.
    Vooral toen mijn vent klein was paste er maar 1/2 maatjes in haha. Nu is de gekte wat minder geworden maar nog wel tot de nok toe vol met kleding.

Gewoon lekker doen wat goed voelt. En als t financieel ook jan waarom niet. Shoppen voor die ukkies is hartstikke leuk

9. Celika

Celika Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.893
    381
    83
    Vrouw
    Dicht bij de zee
    Ik vind het ook wel meevallen voor 4 maten.
    In het begin hing onze zoon zijn kast ook vol met alles tm maat 68 want dan konden we effe vooruit.
    Helaas groeide zoontje erg snel dus na 7 mnd waren we al in maat 74.
    Wie wordt er nou niet vrolijk van al die babykleertjes.

10. Pauline86

Pauline86 Lid

2 mei 2014
    20
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn dochter komt geloof ik ook iets te kort! Haha! :p

Ik heb een kleine kast (zo op de gok vergelijkbaar met een halve kast van ts), waar momenteel 2 maten winter- en zomerkleding in ligt (3 maten in shirts), maar ook haar beddengoed en slaapzakken. De luiers liggen er dan weer niet bij... Als ik de shirts korte en lange mouw bij elkaar op 1 plank zou leggen (wat overigens past!) zou ik nog een plank overhouden voor de luiers en luierdoekjes. En ik heb ook nog een lade onderin de kast waar alleen maar knuffels in liggen, dat zou in haar speelgoedkist kunnen, maar dan weet ik niet wat ik in die lade moet leggen... ;)

Maar misschien ben ik wel weer een 'rare' door zo weinig te hebben? ;)

Maarre... Ik zie dat de kasten nog niet vol zijn ts! Je kunt dus nog meer bij elkaar zoeken! :) Als je het leuk vindt, moet je dit gewoon doen hoor! Zelf vind ik dit niet zo nodig, maar ieder zijn eigen mening toch?

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik in de kleine maatjes wel meer had dan wat ik nu heb, maar dat had ik toen ook wel nodig omdat mijn dochter regelmatig spuugde... Sinds maat 68/74 heb ik veel minder qua aantallen.

11. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Dan ben ik ook een rare :D Verbaas me op het forum altijd dat jullie zo veel geld aan kinderkleertjes kunnen/willen uitgeven! Maar indd, ieder z'n ding! Jullie zijn allemaal wel netjes trouwens :) Je wilt onze kast niet zien hoor!

Mijn dochter ziet er trouwens altijd leuk uit en heb per seizoen altijd wel een paar duurdere setjes, maar ook veel C&A/H&M/Zara/V&D!

12. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel

Nou heb er niet veel geld voor een daarom ben ik extra trots. Ik heb er heel weinig voor uitgegeven. Veel gekregen via de weggeefhoek op fb. En van bekenden of ruil sites.

Ik totaal ben ik nog geen 30 euro kwijt geraakt aan al deze kleren...

13. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Dat is indd knap! Een heel netjes opgeruimd :) Dl heeft een ladenkast zonder hanggedeelte en dan ligt het snel allemaal door elkaar!

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik zou zeggen: geniet er nog even van, van al die leuke kleertjes want mijn oudste heeft nu echt wel een eigen smaak en er zijn niet zo veel leuke dingen meer vanaf maat 122. Ook niet zo'n grote keuze..

15. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ben wel,benieuwd naar jongens kasten eigenlijk ;) ik heb heeeel veel volgens iedereen dus ben benieuwd ;) meisjes kasten zijn niet echt te vergelijken omdat je meer keus heb in meisjes kleding dus ook vollere kasten denk ik dan (jurkjes , rokjes , broeken , jogging broeken ,leggings , shirtjes , vestjes , bolero , jasjes naja noem maar op)

16. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Pluisje ik heb ook flink wat hoor en dat voor een jongen
    Stapel basis tshirts stapel met korte mouw shirts 2 ,stapels met shirts met lange mouwen
    Broeken en zijn blouses hangen op.
    Heb ong 35/40 shirts/blouses/vestjes in zijn maat van nu en ong 20 broeken in maat 68 dna heb ik ook een stapel van 74 achterin liggen

17. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Oh dan ben ik dus niet de enige ;) ik ben gewoon zo gek op shoppen voor ons mannetje

18. kar89

kar89 Fanatiek lid

15 feb 2012
    2.246
    727
    113
    Het is een verslaving,overal zie ik wel iets voor hem;)

19. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Ik dacht dat veel kleertjes had voor jaar, maar ik zie nu dat sommige nog veel meer hebben! Haha.
    Vind het ook nog steeds lastig inschatten wat handig is om te hebben.
    En ja, ik zie elke keer weer wat leuks voor dr.
    Ze heeft vooral veel jurkjes, paar rokjes met shirtje en nu mooie weer er aan komt, ik vind die jumpsuits zo schattig!

20. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

9 jan 2013
    9.521
    3.739
    113
    Mn man zegt dat ik moet stoppen met kopen, maar zo te lezen valt het hier dus reuze mee!
    Hier alleen een commode en in de middelste la liggen zijn kleding die hij momenteel past/ draagt.
    Dat zijn 4 korte broeken, 5 lange broeken, 2 joggingbroeken, ongeveer 10 shirts lange mouw en 6 shirts korte mouw.
    Verder 8 rompers korte mouw en 6 rompers lange mouw.
    Hier kom ik eerlijk gezegd ook makkelijk mee rond :)
    Er ligt nu alleen 74&80 in z'n la, dus best kans dat als de laatste 74 eruit is, ik nog wat dingetjes in maat 80 bij moet kopen, maar dat zie ik dan wel weer.

Geef hier ook niet veel geld uit aan kleding, maar koop wel (bijna altijd) alles nieuw, gewoon omdat ik het leuk vind.
    Zoontje draagt kleding van bv. Hema, C&A, Prenatal, Zeeman, Wibra, Next en soms wat merkkleding wat ik echt super leuk vind en in de uitverkoop is.

Deel Deze Pagina