Woensdag is het dan eindelijk zover! Omdat we niet kunnen wachten tot de 20 weken echo (hoezo nieuwsgierig, haha) hebben we een afspraak bij een pret-echo-buro. Ik ben echt heel benieuwd! We gaan naar Babyinbeeld in Zenderen, iemand ervaring mee? We krijgen de geslachtsbepaling gratis als we ook een 3D-4D echo gaan doen, dus besloten om tussen de 25-27 weken ook die echo mee te pakken In het begin van de zwangerschap dacht ik heel sterk dat het een jongetje zou zijn, momenteel heb ik het idee dat het een meisje is. Dit kan ook deels door mijn voorkeur komen, we zullen zien Vriendlief denkt (en hoopt) op een jongetje.... Wat het geslacht ook al zijn, we zullen superblij zijn! Maar stiekem hoop ik dat het mijn voorkeur is, haha! Nog 5 nachtjes slapen dus.... spannend!!
Ha leuk! Wij hebben de (pret)echo afgelopen dinsdag gehad! Zo leuk We konden ook niet wachten en weten nu dat we een dochtertje krijgen. Vanaf het begin vd zwangerschap was ik er heilig van overtuigd dat het een meisje werd, mn man ook. De laatste weken begon ik toch te twijfelen, ws onder invloed van meningen van anderen (die dachten dat het een jongetje zou worden). We waren trouwens bloednerveus van te voren, geen idee waarom! Ben benieuwd of je eerste gevoel goed zit. Veel plezier volgende week!
Ik ben ook super benieuwd! Aan het begin van deze week was ik zo nieuwsgierig dat ik haast heb gebeld of de afspraak niet deze week al kon, haha! Het waren echt de eerste paar weken dat ik dacht aan een jongetje en nu alweer 10 weken ofzo dat het een meisje gaat worden. Ik ben echt supernieuwsgierig en kan niet wachten! Helaas pas om 15.45 aan de beurt ivm werk van vriendlief, dat wordt nog een lange dag, haha.... Met hoeveel % zeiden ze dat het een meisje was? En heb je ook foto`s meegekregen? Ben er wel benieuwd naar namelijk
Wij hadden de afspraak pas om 8uur 's avonds en die liep ook nog s een half uur uit! zaten we daar met knikkende knieen in de wachtruimte haha, zo erg! Ze is er 100% zeker van dat het een meisje is. Ik zal wel ff kijken of ik de foto kan uploaden!
View attachment 136656 Hoop dat het zichtbaar is (foto van de echo), je kijkt tegen haar onderkant aan en ziet bovenin haar knietjes. Ertussen zit een wit streepje. En dat zijn dan de schaamlipjes. Ze zag het meteen en is er 100% zeker van (zoals ze er ook bijgezet heeft )