Las zonet van iemand de reactie op foto van kindje en echo: Goh precies jullie kindje! Dat zeiden wij ook altijd...nog al wiedes natuurlijk, want het is ook hetzelfde kindje Maar mijn vriend heeft toen de echo en foto over elkaar gelegd...heel bijzonder!!!
Wat een mooie foto's allemaal. @babyhope dus je kleine lag ook met de beentjes over het hoofd heen hihi. Was een grappig gezicht vond ik zelf. Hier de handjes naast het hoofdje.
Dat zijn 2 slagaders en 1 gewone ader.. 1 met zuurstofrijk bloed 1 met zuurstofarm bloed en die andere geen idee. Voeding ofzo denk ik. Al met al, ze zijn alle3 van belang bij de groei van je kindje.. Daar 'ademt' hij/zij mee.. en ontvangt er voeding door..
Jee ik mag ook komen showen Vanochtend de 20 weken echo gehad, alles zag er prima uit met de kleine meid! Heb alleen wel een placenta praevia, de placenta ligt (gedeeltelijk) over de baarmoedermond en dit kan complicaties veroorzaken in de tweede helft vd zwangerschap. Maar volgens de vk was het maar een heel klein stukje van de placenta en omdat de echoscopiste er ook niks over had gezegd zal hij waarschijnlijk nog mee omhooggroeien met de baarmoeder. Hier een mooie profielfoto, de rest staat in mijn album!
En de 3D echo vorige maand. Helaas lag hij tever weg (placenta lag ook in de weg), dus geen heldere foto's
En nog een 3d foto van dezelfde echo We mochten nog even in 3d/4d kijken. Verbazingwekkend om te zien dat de kleine vreselijk op zijn broer lijkt. Alleen het lichaamsvet mist hier nog. Maar verder hetzelfde koppie als wat de oudste had met de pretecho toen met 28 weken.