Mooi hoor dames! Erg mooi om te zien hoe alle baby`s op komt eruit gaan zien En hoe verschillend ze zijn! Zo logisch, maar ook zo bijzonder vind ik!
Echt mooi hoor om te zien.. al die pretecho's. Wij gaan morgen ochtend voor de pretecho, ben zeer benieuwd en heb er onwijs veel zin in..!!!
Vanmorgen zijn we eindelijk voor de pretecho geweest.. Maar helaas had ons kleine mannetje er niet zo zin in.. en lag heerlijk met het gezichtje in de placenta. Er zijn toch nog 2 redelijke foto's uit gekomen, maar we mogen over 3 weken toch terug komen om het opnieuw te proberen Bekijk bijlage 161789
En hier was de kleine het porren een beetje zat dat ie een beetje boos ging kijken hahaha Bekijk bijlage 161791
Het is voor mij alweer een tijdje geleden maar ik zat net foto's terug te kijken en ik heb er even 2 naast elkaar gelegd..... Bekijk bijlage 161869
Hele mooie vergelijkenis.. en je ziet ook echt herkenbare dingen.. het neusje bijvoorbeeld..!! Echt prachtig
Dit is ons meisje met 17 weken en 1 dag Ze wou haar gezichtje ook echt niet laten zien en lag helemaal in me baarmoederwand Maar hier zie je wel een klein stukje van haar gezicht. Bekijk bijlage 162192
Hier onze "2de" 3D echo. De eerste keer lag ze niet goed en hadden we ook maar 2 goede foto's Hieronder de eerste x 3D op 26,1 wk:
wat een mooie foto's! hier hebben we 3D/4D echo met ruim 16 weken, is vooral omdat we graag willen weten wat het geslacht is