Precies 2 weken geleden een echo gehad, omdat we geen idee hadden wanneer de bevruchting had plaatst gevonden. Toen was er alleen een vruchtzakje en dooierzakje te zien. Conclusie: of het was mis en ik zou zeer binnenkort een bloeding krijgen.... of het was nog heel klein en vroeg.... Geen bloeding gehad, dus ik ga van het tweede uit. Nu over 1,5 week weer een echo...dan zou het ong. 8 week zijn! Als ik dan de echo's van jullie bekijk kan ik niet wachten!!! Ondertussen sterf ik van de zenuwen!
Vanmorgen na een paar zenuwlopende weken de echo gehad, alles helemaal super! Ook het aantal weken klopte precies. Zo blij mee Was ook heel schattig, beebje was lekker aan het bewegen Dus hierbij de echofoto! (hoofdje rechts, is van voren af gezien dus je ziet ook een beetje de armpjes enzo)
Onze eerste echo met 8wkn+2dgn! Wat was dat bijzonder zeg!! Over 2,5 week mogen we weer voor de termijn echo!! Ik kan niet wachten
hihi, ik zie 't beebje rocken Sansky Mooie echo's mamma's. @ Bellamanuela, ik heb ook zo'n klein frummeltje, laat ze maar lekker groeien. Ga straks proberen of 'k m op de foto krijg
Dit is het dan Ben zooo blij dat we op 't scherm het hartje konden zien bewegen. Het was nog niet veel 5.3 maar vandaag ben ik alweer 6.1 en over 9 nachtjes weer een echo, dan krijgen we al wat meer een beebje te zien hoop ik.
mooie echo's dames! ik neem een abbo! ik moet nog 9 nachtjes slapen voor de eerste echo, spannend!! hopelijk kan ik hier dan ook een mooie foto komen posten
Wauw wat geweldig om te zien allemaal die echo's!! Ik heb vandaag mijn eerste controle gehad, het hartje van mijn engeltje heb ik luid en duidelijk horen kloppen.. wat een gevoel zeg super!! Vooral omdat dit mijn eerste baby'tje wordt Aanstaande vrijdag heb ik mijn eerste termijnecho nog binnen de 12 weken dus dan kan ik m hier ook neerzetten! Als het eerst maar zover is..
Morgen mijn eerste echo ik word helemaal gek. Ik wil kleintje zo graag zien en horen pff let the nervs rule. Nog 1 nachtje en dan mag ik gaan genieten Vannacht weinig slapen denk en morgen me baby posten jeej
Wat een mooie echo's weer! Vind het ook zo leuk om van die vroege echo's te zien, heb die zelf ook gehad en het betekent zoveel! Morgen heb ik er ook weer één .
Sansky: ik ben eigenlijk ook wat vooruitgezet, maar laat mijn banner maar zo, andersblijf ik bezig . Hieronder de echo van 10 w en 2 dagen. (staat 1 dag boven, maar meting daarna was weer anders )
Vanmorgen termijnecho gehad! Uitgerekende datum van 11-11-11 gaat niet door.. wordt 17-11-11 Hier 1 v.d. 2 echo's! 11 weken en 1 dag