Wauw dames, mooie echo's! Vraagje: ik krijg met 8w2d mijn eerste echo, deze schijnt uitwendig te zijn, maar kun je zo vroeg uitwendig al wel goed wat zien? Nou, nog 2,5 wk en dan kom ik hier hopelijk een heel mooi plaatje posten! Liefs Elfje11.
Elfje: ik had met 5w5d uitwendig een goede echo! Bij mij zei ze wel eerlijk dat het met buikvet te maken heeft. Ik heb dat (bijna)niet, en dan moet het met goede apparatuur goed te doen zijn! Spannend hoor!
Bedankt voor jullie antwoorden! Ik heb wel wat buikvet dus ben benieuwd hoe dat bij mij gaat... Ik moet nog 18 dagen wachten...
vandaag echo gehad! gelukkig perfect kloppend hartje! hoofdje rechts onder dan volgt buikje en beentjes
mijn eerste echo!! Vandaag gemaakt met 9+2 weken!! Heb ook het hartje al gehoord! Echo was overigens inwendig.... Bekijk bijlage 148091
Mirri jeetje kan ik me wel voorstellen in jou geval! Had je bij je mk's ook al een kloppend hartje gezien? Ga voor je duimen!
DAnk jewel Lottie, Nee eerder hadden we geen kloppend hartje gezien, maar die echo's waren later genomen dus ze wisten niet of het had geklopt. Het is wel een geruststelling dat we t hartje hebben gezien. Ik heb er een goed gevoel over Trustuh
jaa ik mag m'n goede echo hier ook showen! 5 daagjes teruggezet, maar wel verwacht ivm latere eisprong.. 7 week en 3 dagen..met een mooi kloppend hartje!!
ons beebje met 9 w& 4 d hij/zij was lekker druk aan bewegen en draaide alle kanten op was zo mooi om te zien
Mooi zijn ze hoor, ik blijf kijken Zucht, nog........ Iets minder dan 2 uur Aaargh ik moet nog steeds de ramen lappen, heb peper nodig