hartje gaan ze meestal pas vanaf 12 weken luisteren, daarvoor is het nog niet hard genoeg om te horen.
Wij hebben het hartje al met 9 weken zien kloppen, maar ze hebben het hartje pas laten horen op het moment dat we 12 weken en 1 dag waren. Dan pas kunnen ze het inderdaad goed laten horen!
Dankje @sahi en @prinsesje88 ik was het ff vergeten of ze dat nou bij die kleine meid van mij nou wel of niet hadden gedaan! Maar waarschijnlijk niet!! Ik heb het wel zien kloppen maar het leek zo langzaam te gaan!
Op deze echo ben ik 7w en 2d, maar de gyn durfde nog niet zeker te zeggen of hij goed gemeten had, nu krijg ik woensdag weer een echo en dan gaan ze ook de uitgerekende datum zeggen P.S. Weet iemand toevallig waar die "staart" op de echo vandaan komt bij de baby?die hoort met 7weken toch al verdwenen te zijn?
Vandaag mijn 2e echo gehad en poging tot goede meting, maar helaas was het een slecht echo apparaat en kon ze het nog niet exact goed meten maar zit op 8 weken en misschien nog een paar dagen verder.. Beebje was nu 16.2mm Helaas niet zo'n duidelijke foto
Nou dan doe ik ook maar ff mee! Gisteren een echo gehad, dacht zelf rond de 9 weken te zijn maar ben 5 dagen terug gezet. Op de echo kun je ook heel mooi het vlies zien waar de baby zich in bevind. Ben helemaal trots!
jaaah 7 weken 2 dagen!! klonk geweldig hoor hihi. Heb er ook een echo van. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/bevallingslijst-forum/155034d1306765535-januari-2012-mamas-p1070154.jpg
Jaaa, echo van gisteren. 5 dagen vooruit gezet en dus gisteren 8w5d Hartje klopte wederom luid en duidelijk. @ mw21, hartje klopte vorig week inderdaad. Kunnen zien én horen.
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/46585-albums7056-picture38270.html Hier mijn 9w6d echo Alleen vervelend dat het echo-apparaat een defect had, waardoor er een verkeerde datum en tijd op staan.
De echo van gisteren. Ik was 9 weken 5 dagen, maar ben 4 dagen vooruit gezet! Beebje bewoog nog niet echt (hij sliep denk ik ) maar het hartje klopte supergoed!