Lieve mama´s in spé! Gister was het dan zover.. de kennismaking met ons 3e kindje.. de 1e echo.. na een hele zware en heftige tijd ( en nog steeds) Bijna 4 maanden geleden ben ik bevallen van ons Jongste dochtertje Lieke*. Wat zo mooi had kunnen zijn is voor ons in een complete nachtmerrie omgedraaid. Haar hartje was gestopt met 35 weken zwangerschap. Onze wereld is compleet onder onze voeten weg geveegd. 2 dagen later ben ik ingeleid. na 11 uren in de bevalling te hebben gezeten is ons prachtige meisje geboren! op 24.02.2011. De reden dat haar hartje was gestopt met kloppen bleek door de gevolgen van 2 knopen in haar navelstreng.. en haar navelstreng om het nekje te hebben gehad. Nu bijna 4 maanden na de bevalling, zijn wij onverwachts snel.. maar heel erg blij weer in verwachting van ons 3e kindje. Onze gyn. raadde ons al aan om niet te lang te wachten met zwanger worden IVM dat ik juist bang zou zijn hoe langer het ging duren dat ik het op zou geven. Gister hebben we onze eerste echo gehad. Ik was DOOOOOD op van de zenuwen.. Toen kwamen we de verpleegster nog tegen die ons heeft geholpen bij de bevalling van onze Lieke* en haar gewassen heeft en aangekleed heeft. Het werd me allemaal even te veel. Alle emoties waren zo sterk aanwezig. Toen moest ik me bloeddruk op laten meten. De onderdruk was iets aan de lage kant door de spanningen maar voor de rest goed. Toen kwam de gyn. ook al, het was tijd voor de echo. Ik durfde niet te kijken.. Maar john zag gelijk het hartje al kloppen.. Een ontlading van tranen kwamen bij mij eruit.. Het gaat goed met de baby. Hartje klopt mooi en stevig. En groeit mooi op schema. Een Pak van me hart. Want het zit er zo in gewreven.. dat het hartje bij Lieke* niet meer klopte.. maar goed.. we zijn er nog niet, maar het begin is er. Zonder onze mooie Lieke* was dit kindje er niet geweest..Het is best dubbel.. want was Lieke* gezond en wel bij ons geweest.. was dit kindje er niet geweest. maar bij deze even de primeur de echo! helaas had de gyn. het licht van de echoapparaat niet goed afgesteld zei ze. Dus zie je het kindje niet heel duidelijk.
Vanmiddag voor de echo geweest.. ik was echt ontzettend zenuwachtig! In januari een mk gehad.. 2 week geleden ook een echo gehad, daar was al iets op te zien, maar nog wel erg klein.. vandaag dus weer een echo.. en ben zelfs 2 dagen vooruit gezet.. vandaag 8 week en 5 dagen.. Bekijk bijlage 160385
Hoera vandaag een uitwendige echo gehad. Alles was goed gelukkig Bij deze 9wk + 5d: Bekijk bijlage 160884
hallo dames dit zal de laatste x zijn dat ik hier mag posten maar ik blijf natuurlijk wel gluren hoor gister voor controle geweest maar natuurlijk had inkie weer geluk dit x mams was mee en daarom mochten we even gluren en o o o wat was ons kleintje groot geworden en natuurlijk waren de tranen erweer schoppen en zwaaien en koprollen maken o o wat een druk mensje zie hier mijn 12w3d echo van mijn wondertje btje wazig maar je ziet gezichtje wel goed en het handje (L) p.s: iedereen een hele fijne zwangerschap toe gewenst
Even een korte vraag. Ik ben voor de 1e keer zwanger en krig met 7 weken en 5 dagen de eerste echoo, maar wel gewoon op de echokamer. Kan je met een buikecho dan al een hartje zien?
jazeker kan dat ik had met 6 weken eerste echo en toen zagen we al een klein flikkerlichtje wat het hartje was
Echo foto van 1ste kindje. ik dacht met precies 8 weken, maar ben 2 dagen vooruit gezet. Dus de echo van 8w en 2d op 20 juni gemaakt
Mijn echo met 10 weken en 2 dagen, wat zijn we trots en blij! http://i1102.photobucket.com/albums/g459/YvonneW8/fotosyvonne006.jpg
Heb Gister ook mijn eerste echo gehad! Vond het zo mooi om te zien en vooral hoe het hartje klopte We zijn zo trots! dus wil ook graag even mijn echo showen! 7 weken en 2 dagen (1 dag vooruit gezet haha)
Op deze zelfde pagina staat een echo van 2 weken geleden. Heb vandaag weer een echo gehad en zag de kleine flink bewegen, wwoouuuww zo mooi om te zien. Ben wel 3 dagen terug gezet, vorige keer 2 dagen vooruit. Dus hier mijn 2de echo met 9w 6d!
Dit is onze echo van vanmorgen. We zijn zo blij! Je zag de kleine af en toe echt op en neer springen in mijn buik, hij/zij was erg wakker.