Echt super mooi ik wou rond de 16 weken een 3d echo laten maken maar wis niet dat je nu al zoveel kon zien van de kleine dus misschien ga ik wel eerder Groetjes, Brenda
Bekijk bijlage 132801 Het was 7 weken + 6 dagen. Alleen ben met de 12 weken echo 2 dagen vooruit gezet. Dus was deze echo met 8 weken + 1 dag.
Bekijk bijlage 132807 Nouja dit is van 12 weken & 1 dag. Dit topic is t/m 12 weken...maar die ene dag maakt niet zoveel uit hoop ik toch ? haha
Hier ook even mijn echo's plaatsen tot en met 12 weken. Het zijn 3 foto's. Dit is foto 1 (6-wekenecho).
Hier de laatste echo in het ziekenhuis, mag nu over naar de verloskundige! YEAH, ook daar a.s. dinsdag nog een echo!! Maar we zijn nu officieel verliefd
Onze wonder van 10 weken oud: Hij/zij bewoog al flink met de armen en benen en we hebben het hartje gehoord wat een mooie ervaring Bekijk bijlage 133493
Bekijk bijlage 134540 Beide echo's zijn gemaakt op 9 weken 6 dagen. De meting kwam een aantal keer wat anders uit. Daarom nemen ze het gemiddelde.