Beste, We krijgen dinsdag onze eerste echo. Nu las ik op de pagina van de verloskundige dat je het ook op dvd kan laten zetten. Nu is mijn vraag zijn er meerdere op dit forum die het gedaan hebben. En of je ook dan nog een foto krijgt. Groetjes
bij de eerste en 2e wel gedaan , eerste staat alles op n videoband die nam ik elke keer mee en bij de tweede liet ik het steeds op dvd zetten nu doet de vk het niet meer maar krijg ik wel elke keer n hele mooie 3d foto mee als ik het op dvd wil hebben moet ik betalen voor n pret echo
Ja, wij hebben dit ook laten doen in het ziekenhuis met de 13 weken echo en de 20 weken echo, tevens kregen we ook nog een hele boel fotos mee! Erg leuk om te bewaren voor later, als hij groot is.
Mijn man heeft gewoon met zijn telefoon een filmpje gemaakt van de echo. Wel even gevraagd aan de verloskundige, maar dat scheelt je toch weer wat euro's We hebben wel de 20 weken echo en de 3d/4d pretecho op dvd laten zetten. Bij de verloskundige deden ze niet zo moeilijk over eigen opnames maar bij zo'n pretecho bureau zit er natuurlijk financieel gewin achter en mochten we niet zelf foto's en/of filmpjes maken. Ik heb bij alle echo's ook gewoon foto's gekregen.
Bij de echo's die je vanuit de VK krijgt hier, krijg je alleen foto's mee en is het niet mogelijk om een DVD opname te maken. Volgends mij mag je het wel zelf filmen met je telefoon maar dat weet ik niet zeker.. Bij de pretecho is het indd wel mogelijk om een DVD mee te krijgen, dit hebben we bij de eerste gedaan en willen we nu ook zeker weer doen maar is nog best prijzig. Bovendien mag je dan indd ook zelf geen filmpjes of foto's maken!
Wij hebben vandaag zelf een filmpje gemaakt van onze echo en dat is echt aan te raden, hebben hem inmiddels denk al wel 18 x terug gekeken (bij wijze van spreke ...) echt super!! Ze vroeg zelf trouwens aan mijn vriend of hij wellicht een filmpje ervan wilde maken,!