Domme dingen die je als kind heb gedaan

Discussion in 'De lounge' started by Emsy, Mar 2, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emsy

Emsy Fanatiek lid

Jan 29, 2015
    1,872
    1,681
    113
    Female
    Ik kwam dit onderwerp laatst ergens anders tegen, moest zo lachen.

Zo had ik vroeger van die spice girls schoenen met dikke zool. Waren we op vakantie en zat ik lekker in een stoel voor een gesloten openhaard met m'n schoenen plat tegen de openhaard aan, gevolg... hele onderkant van m'n zool gesmolten en dat was mooi op de kachel gaan zitten, oeps.

Verder weet ik nog heel goed dat ik een wurm ging eten om te proeven hoe dat smaakte. En een wurm doormidden hakken dan bleven beide delen leven :rolleyes:.

En uiteraard stiekem m'n eigen pony knippen, resultaat was niet helemaal zoals vooraf bedacht.

Jullie nog leuke verhalen van vroeger? :D

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat ik mij nu bedenk;

Een weddenschap met mn broer, degene die 10 kattenbrokjes op at kreeg een zak snoep.
    Mijn broer stopte na 1. Ik had er 9 op en moest toen kotsen.

Geen zak snoep gekregen. Eikels :D

Rosje83, Tweekids, Robijn89 and 8 others like this.
  3. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,224
    1,240
    113
    Haha prachtig

Ik heb als heel klein meisje bij de bakker, terwijl mijn moeder haar bestelling doorgaf, een gebakje gepakt. Die stonden op zo'n draai plateau in de winkel. Ben er mee in de etalage gaan zitten en heb hem opgesmikkeld. Heel het winkelend publiek kon meegenieten van mijn criminele daad.

4. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Ik had bij Klokhuis gezien dat je met een vlammetje onder een bord roet aanslag krijgt.
    Ik was ongeveer 6 jaar en ik kon overal bij in de keuken, behalve bij de borden. Helaas wel bij de lucifers. Mocht natuurlijk niet, maar goed.

Geen bord? Dan maar mn bril met harde kunstof glazen.. hop, dikke scheur in het glas.

5. Kipsate

Kipsate Fanatiek lid

Jul 22, 2015
    1,224
    1,240
    113
    Nog 1 van mijn zusje, die is te leuk om niet te delen.

Zusje ging skeeleren met een vriendinnetje. Vriendinnetje had geen pols en knie beschermers waarop mijn zusje besloot de helft van haar beschermers aan vriendinnetje te geven. Mijn zusje had links bescherming en vriendinnetje rechts. Je raad het vast al.. zusje viel, op rechts uiteraard. Gevolg was een gebroken pols.

Robijn89, gitaartje, Chocolat and 7 others like this.
  6. Sascha87

Sascha87 Actief lid

Dec 3, 2014
    419
    114
    43
    Ik heb vroeger wel eens met een aansteker gespeeld.

Zat in de badkamer, met een vlammetje steeds heel dicht bij een plastic zakje. Uiteraard ging ik een keer te ver en vloog dat zakje in de fik. Ik schrok zo dat ik het brandende plastic zakje in een la heb gelegd en snel naar beneden ben gegaan. Met een knalrood hoofd van schaamte.

Gelukkig wist mn moeder snel te achterhalen wat ik gedaan had, en kon ze het brandje zelf nog blussen. Op een verbrand badkamermeubel na, gelukkig niets aan de hand.

Belle22, RoxannaG, Robijn89 and 8 others like this.
  7. jupke

jupke Niet meer actief

Oei je pony knippen is niet zo slim.

Gewoon doen zoals ik deed. Ik heb die van mijn zusje er afgeknipt :roflmao:

Lamode, nizzie86, Belle22 and 18 others like this.
  8. Luuz

Luuz VIP lid

Aug 16, 2008
    23,842
    2,610
    113
    Hier
    Of van de Barbies van mijn zusje :D 5 Barbies met een kaal hoofd. Mijn moeder was woest. Ik moest 4 weken lang klusjes doen om het ‘terug te betalen’.

Mijn opa en oma woonden op een boerderij (mijn ouders wonen er nu) en we gingen met een emmer aan een touw kikkervisjes vangen. Ik heb mijn oudste zus een duw gegeven, hoppa zo de sloot in.

Of tegen mn jongere zusje gezegd dat ik een nieuw soort snoepje in mn hand had. Ogen dicht en mond open. Had een worm in dr mond gestopt.

Gelukkig hebben mijn kinderen tot nu toe niet van zulke fratsen :roflmao:

Ik was sowieso niet zo’n vraag kind. Verder geen gevaarlijke dingen gedaan waardoor iemand iets kon breken of zich pijn kon doen ofzo.

Robijn89, Chocolat, Veran and 2 others like this.
  9. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Mijn pony afgeknipt voor de grote dag van mijn peettante waar ik het bloemenmeisje was. Oeps.

Verder heb ik ook de haren van Mouse afgeknipt. Mijn omas keeshondje en vrpeg haar ook of ik Mouse niet mooi had gemaakt.

Heb vroeger ook express een vaas kapot gemaakt. Hij stond op een tafeltje en mocht er niet aanzitten. Uit boosheid heb ik hem toen op de grond geduwt.

Ik en een schaar en niks was veilig.

10. NavyCrimson91

NavyCrimson91 Niet meer actief

Ik likte vroeger altijd aan die likstenen voor paarden en schapen:oops::eek:
    Die hingen bij ons in het weiland voor de dieren. Ik vond dat zo lekker zout...:oops:

En ik had een keer een pijl en boog gemaakt van geslepen takken. Was er erg trots op en richtte op de kat. Ik dacht, ik schiet toch nooit raak, want dit ding doet het amper!
    Had ik dat arme beest bijna doorboord, hij kon nog net wegspringen:oops:

En heel gênant: ik was bij een vriendinnetje aan het spelen, we deden een computerspelletje.
    Ik moest heel nodig plassen maar durfde niet te vragen waar de wc was. Toen heb ik zo op die bureaustoel geplast:oops::oops:
    En ik maar denken dat als ik netjes een uur erop bleef zitten, niemand het door zou hebben en die wel droog zou worden.
    Maar heb daarna nooit meer bij die mensen durven spelen:o:

Robijn89, Popidepi, Triangel and 17 others like this.
  11. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    2,035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Het enige is een strijkkraal in mn neus gestopt. Met een rode clownsneus beneden komen door het pulleken en stug volhouden dat er niets in zat...toch met een boze paps naar de huisarts en daar kwam de steijkkraal er uit.

Robijn89, Chocolat, baby90 and 4 others like this.
  12. Ligero

Ligero VIP lid

Aug 1, 2011
    6,823
    1,533
    113
    Ik heb eens met pen op de muur geschreven in ons huis. Maar ik was wel zo slim om dat naast mijn broer zijn kamer te doen en ik schreef: 'E (mijn naam) is stom!'
    Helaas hadden mijn ouders wel door dat ik het had gedaan.

Belle22, Robijn89, Chocolat and 9 others like this.
  13. lies276

lies276 Niet meer actief

Wij hadden vroeger een houtkachel, de vader van mijn vriendje een autogarage.
    Ik nam hout mee van thuis, hij benzine en een ander vriendje lucifers.
    We trokken een eind de polder in en gingen dan een vuurtje stoken.
    Wonderlijk dat dat altijd goed is gegaan:rolleyes:

Regelmatig knipte ik de vacht van de hond.
    Ik heb eens een beetje teveel afgeknipt en het hele topje van zijn staart eraf geknipt:$

14. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

Aug 22, 2014
    1,297
    75
    48
    met Bakstenen gooien samen met een vriendinnetje, om te kijken wie er verder kon gooien. Resultaat ‘ik’ bam in de autoruit van de buurman....

Pony helemaal weggeknipt...

Met de fiets wilde ik stoer doen door van een heuveltje af te rijden... ik miste en ‘bam’ over de kop omdat ik de lange stijle trap raakte die ernaast zat...

Naar de mac lopen aan de andere kant van de buurt met mijn buurmeisje om daar vervolgens een lange tijd van de glijbaan kunnen gaan... onze ouders helemaal in paniek natuurlijk want we waren jong met geen zwemdiploma’s. Veel slootjes/vijvers in de buurt...

Robijn89, Chocolat and Emsy like this.
  15. mamabri

mamabri Niet meer actief

ik heb ooit eens met lippenstift op de net behangen muur van mijn oma getekend...Was een jaar of 3/4 denk ik, kan me mijn blauwe billen nog wel herinneren hoor.

Pony ook wel eens zelf geknipt, plus die van mijn nichtjes.

In de straat was een muizenplaag...Geen wonder trouwens, want wij kinderen vonden de muizenfamilie zooooo lief, dat wij brood etc uit de kastjes haalden om ze te gaan voeren :roflmao:

Robijn89, Chocolat, baby90 and 3 others like this.
  16. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    3,690
    2,394
    113
    Female
    Broek
    Ik had op tv gezien dat je met een magneet alle kleuren uit de beeldbuis van de televisie kon halen. (Vroeger dan he, op die oude grote bakbeesten.)

Dat moest ik natuurlijk proberen op de spiksplinternieuwe beeldbuis van mijn ouders!

Die waren not amused. Gelukkig trok het naar verloop van tijd (weken) weg.

Ik en een vriendinnetje hielden onze spreekbeurt over paarden, we hadden echt onze shit ehh shetlander mee naar school genomen, die poepte dus in de klas! :roflmao:

17. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,069
    17,023
    113
    Oh pony knippen ja, dat heb ik ook gedaan. Vier dagen voor m’n Eerste Communie. :rolleyes:
    M’n moeder heeft gehuild, sorry mam :p

Robijn89, Chocolat and Kipsate like this.
  18. rocketscience

rocketscience Fanatiek lid

Feb 16, 2015
    4,273
    3,239
    113
    Female
    Mijn zus en ik deden vroeger eens een ‘spelletje’ voor de spiegel wie het roodste hoofd kon maken door je adem in te houden. Ik viel flauw, kwam later weer bij. Zus en ik lachen en deden we het nog een keer, weer flauw gevallen. Nou toen toch maar zo verstandig om het niet nog een keer te doen. We waren ook gewoon alleen thuis, hoe dom.

19. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik kan gewoon niets bedenken, ik geloof dat ik tot ik op mijn 15e ging puberen echt heel erg braaf was :oops:

Twinkle81 likes this.
  20. 1982Justme

1982Justme Niet meer actief

Mn nichtje vertekd dat Sinterklaas niet bestaat :rolleyes:

Tegen een auto aan gebotst met de fiets, spiegel eraf.

Heb tegen mijn oudste wel 100 x gezegd dat als ze per ongeluk iets kapot maakt van een ander dat ze dat eerlijk moet zeggen omdat we er voor verzekerd zijn.. Had ik dat toen ook maar geweten...

Belle22, Robijn89, Popidepi and 2 others like this.

Share This Page