de keuken doet ook mee!!! en buiten hebben we langs de ramen een hele lange lichtslang, die doet de contouren, er hangen links en rechts van het raam lantaarns van lichtslang en er staat naast de voordeur een ree van lichtslang.... Voor mij iets too much allemaal, maar mijn hubbie is best wel kerstgeil!! wilde ook nog rode tape met sneeuw op het raam, maar dat kon ik dit jaar gelukkig afwinpelen
dank je wel!! op de vorige bldzijde staan er ook nog 2 opn de vensterbank..... Jou boom is ook wel mooi met wit en goud!! Ik heb al 3 jaar rood en zilver, maar ben ook wel weer toe aan iets anders, maar durf nooit zo goed. Vind die van jou echt mooi
mijn boom is te mini voor op de foto, maar wel helemaal echt!! hebben expres een kleintje zodat hij op tafeltje paste, zodat dochtertje weg blijft. lukt aardig tot nu toe!
Sylcor dankjewel! Had idd de andere fotos gezien ziet er leuk uit!! Ik ben niet zo van de standaart kerstbomen, ik heb dus niet gewerkt met kerstballen en slingers! Er zitten vlinders in, kristallen, rozenbollen, engelenvleugels van veren, pluizenbollen, ijs-sterren, vogeltjes en hartjes. Het is zo jammer dat je hem savonds niet mooi op de foto krijgt, dan zijn ze veel mooier namelijk. Haha. Die witte is errug gaaf, ik vind het alleen altijd zon koudheid uitstralen.
hier onze boom, na 2 jaar eindelijk een kerstboom in huis niet op de achterknat letten, we zijn nog druk aan het verbouwen, en dit is het bedstee gedeelte(orginele deuren worden hersteld)
Zitten leuke bomen tussen! Vraag mij alleen af waarom zo weinig mensen voor een "echte" boom kiezen. Wij hebben vanmiddag een Nordmann gekocht, ruim 2m hoog, we gaan hem morgen optuigen. Foto volgt......
In mijn geval is het heel simpel. Ik ben allergisch voor kerstbomen en krijg er gigantisch last van mijn longen van. Maar tegenwoordig zijn ze best heel mooi en niet meer die aangeklede bezemstelen van vroeger. Het geeft ook minder zooi, je hoeft hem niet ieder jaar in huis te halen, en als je er lang mee doet is het ook nog eens veel goedkoper.
Allemaal very nicccce treas dames, krijg gewoon zin om de mijne neer te gaan zetten. Vanavond maar samen met vriendlief doen.