dit jaar heeft Nienke de boom versierd wel weer rood met zilver, en ook een hoop zelfgemaakte spullen er in
Hele mooie bomen zeg!!! Wij zetten dit jaar geen kerstboom. Ons zoontje zit in zo'n fase dat hij overal aan zit. Heb geen zin om hem constant te corrigeren. Wel wat lichtjes in de vensterbank en versieringen op het dressoir. Wij hebben zelf een kunstboom, maar als ik zo de foto's zie vind ik een echte boom mooier. Maar ik ging altijd voor lekker makkelijk!
en in de keuken heb ik dit(een aantal jaar geleden uit disney meegenomen)Ons mannetje vind ze helemaal geweldig daarom maar wat hoger neer gehangen zodat hij er niet aan kan
Telt dit ook als raambekleding? (filmpje van youtube) YouTube - Kerst show 2009 Hilarisch! (overigens NIET mijn huis)
YouTube - Christmas Lights Gone Wild sorry maar deze vind ik hier helemaal tussenhoren Helaas geen boom hier dit jaar
Gisteren kerststuk gemaakt. Wat vinden jullie ervan? Ik word er zelf helemaal blij van!! Alleen is tie in het echt veel mooier dan op de foto.
Wauw dat vind ik nog eens een prachtig mooi kerststuk!!! Supermooi! Zal mijn kerstboomfoto snel plaatsen,