Onze boom. Gisteren heeft mijn vriend de boom opgezet en lampjes er in gehangen. En vanochtend voor vriend en zoontje uit bed kwamen heb ik versierd.
Zo, ik had echt iets ergs. Ik ben nogal een luxepaardje, zo ook met de boom. Dus ik heb er jaren over gedaan de prachtigste boomversieringen bij elkaar te krijgen. Elk jaar weer een paar mooie ballen die behoorlijk aan de prijs waren. Wil ik vrijdag mijn kerstspullen van zolder halen, WEG!!!!! Het hele huis ondersteboven gehaald, helemaal niets meer!!! Zelfs heen lampjes voor in de boom. Ik denk dat mijn dure ballen en ballen met emotionele waarde (omdat ik ze al zo lang heb) per ongeluk in de kliko zijn beland. Ik kon wel janken. Meteen naar de Intratuin gegaan en een boom voor 24,95 gehaald, die actie is geloof ik tot vandaag!!! Dat je er dan een bon bij krijgt voor 20 euro om vanaf morgen uit te geven aan kerstspulletjes. Dan weten jullie dat. Heb echt een hele mooie boom voor 4,95 haha (zo zie ik dat dan ) Enwat kerstspullen gekocht bij de Intratuin en de Action. Pfff heel verhaal, maar moest even mijn frustratie delen, zal zo mijn boom posten haha.
Wat erg Monkeylove. Ik heb ook allemaal ballen van de Bijenkorf b.v. die ik ook heeeel mooi vind en waar je per stuk al lekker voor mag neertellen. Zou ook super triest zijn als alles weg was. Hopelijk is de nieuwe boom ook mooi geworden. Ik vind wel dat je tegenwoordig voor minder geld ook veel hips en moois kunt krijgen.
Misschien ga ik vandaag ook nog even naar de Intratuin voor die actie, bedankt voor de tip. Heb nu alleen mijn neonroze mini nepperd staan. Toch ook wel zin in een echte boom en voor 4,95 ...
Ja toch? Dan zijn het die van 24,95, die zijn 1.20-1.50 hoog. Ik heb er echt een mooie tussenuit weten te plukken. Zal nu even een foto maken en plaatsen haha. Tenminste, op alle bomen van 25,95 en hoger hoor, dus je hoeft niet persee een boom van 24,95 te hebben.