Als jullie maar weten dat ik jullie verantwoordelijk houd als mijn man thuis komt vanavond ja! Bekijk bijlage 362433
Oh geweldig haha iedereen begint steeds vroeger. Aanstaande zaterdag hebben we een sinterklaasfeest op het werk van mijn man, niet dat Elaysa het al begrijpt maar mijn man speelt zwarte piet haha. Daarna zet ik de boom op. Wilde braaf wachten tot na 5 december maar dat ga ik niet volhouden. Aangezien ik verlof heb sta ik te springen om alles uit de stal te halen en mijn huisje te gaan versieren
Whahahaha, grote doos eronder, en dr in kruipen, komt manlief thuis. spring je er uit, VERRASSING!!! MOOI HE!!
hier (nog) geen kerstboom. idd even die grijze oude man in zn rode kleding afwachten tot hij weer vertrekt en week erop komt hier meestal dan ook de boom. twijfel nu heel erg want mijn dochter heeft grijp grage handjes die het woord 'nee' niet kent. dus ben bang dat als ik m neer zet, hij binnen 5min op zn kant ligt met alle ballen. ben bang dit jaar dus geen boom voor ons. tenzij iemand tips heeft??
ja zoiets zag ik vorig jaar ook voorbij komen. wat een geweldig idee! alleen hubby vind dat not-done (een echte party-poeper) heb ook keer gezien met een halve boom (in de lengte door de helft) en dan aan de muur
Dit jaar gaan we ook eens eindelijk een echte boom kopen Maar de Nordmann is dan wel het beste geloof ik he? Maar hoe duur zijn zo'n echte kerstbomen eigenlijk?
Ja hoor 1000 nietjes 400 plastick bekertjes sokken als ogen 3 schoonmaakdoejes als knopen muts kan je zelf verzinnem er komt een kerstmuts op en een streng kerst led lampjes .. je legt de bekertjes naast elkaar en niet ze aan elkaar tot eem ring ik zal zo ff aantal fotos makem em laten zien
Waarschijnlijk komt onze boom 8 dec weer naar beneden, eerst sinterklaas vieren al kan ik ook niet meer wachten hoor! M'n zoon vroeg laatst al wanneer we de boom weer gingen neerzetten, Hij vind het ook heel fijn, mooiste tijd van het jaar, al die gezelligheid!