Voorgaande jaren hadden wij een bont-gekleurde boom. Dit jaar wit en grijs. Meeste spullen komen van de zeeman en action. Verder heb ik zelf nog wat ballen gemaakt met wit en lila raffia-papier. Ook heb ik bij de pipoos van die doorzichtige ballen gehaald en die gevuld met houtsnippertjes van de wibra.
wauw die vind ik mooi!!! mag je trots op zijn! hier geen boom, manlief heeft nog een trauma van de knipper lampjes vroeger bij zn mams thuis, 2 slingers die allebei knipperde en allebei op een verschillend tempo zeg maar, dus hier andere versiering!
Ik doe als eerste altijd het hele streng met lichtjes in de boom, daarna wikkel ik dat hele snoer om met zo',n champagne kleurige slinger (die heb je in alle kleuren volgens mij) Voor mijn boom heb ik er vaak wel een aantal van nodig, gewoon steeds om het snoer wikkelen tot je het snoer niet meer ziet, maar alleen de lampjes. Snap je wat ik bedoel? Vind dat zo lelijk staan dat groene snoer in de boom
Voor de mensen die een echte boom willen, ikea had deze week die aanbieding. nordmann voor 1 euro. 20 betalen en je krijgt een tegoedbon terug van 19 euro. Weet niet of dat nog geld....
Het is niet zo een hele grote boom, denk 120cm ofzo. Aan de onderkant van de boom, zit een boogje, waarmee je hem aan het haak in het plafond kan hangen