Helemaal mee eens! Ik ben zelf dol op kerst, maar ik kan me nog weerhouden om het nog even te laten tot na 5 december. Mooie boom TS!
Zo jij bent vroeg! Wij doen nog niet echt aan sinterklaas. Mijn zoontje van 2 begrijpt er nog niks van maar toch komt er pas een boom na sinterklaas. Meestal haal ik die het weekend na of van sinterklaas. Dit jaar valt pakjesavond op een maandag en de zondag ervoor gaan we hele dag op visite dus zal dit jaar voor mijn doen laat een boom halen. Vind het altijd wel erg gezellig staan dus kan niet wachten dat het 2e weekend december is. Mooie boom trouwens!
Dit! helaas hebben wij geen boom tot aan het plafond wij gaan hem denk ik 5/6 december kopen en dan die dag erna opzetten. we laten hem altijd eerst nog een nachtje uitzakken op het balkon..
Wij zetten de boom ook pas begin december op, maar niet ivm sinterklaas. Ik heb persoonlijk niks met sinterklaas en van mij mag het overgeslagen worden en vervangen worden door een groot kerstfeest Ik zal er de komende jaren niet aan ontkomen denk ik, dus tussen 7 december en 11 januari staat hier een boom.
Wij hebben hem vandaag opgezet. Aangezien we in december nog op vakantie willen, kunnen we nu dan toch nog even van de boom genieten. Een neppe dit jaar want ik wil niet een huis vol naalden hebben als we terug gekomen van onze week weg 😊 Hij lijkt scheef maar ik heb de foto scheef gemaakt 😅
Echt een topic voor mij haha! Elk jaar koop ik mijn kerstboom op 6 december maar het liefst zou ik het nu ook al doen, maar ik stel het toch uit, soort uitstellen van plezier ofzo..en omdat het nu om sinterklaas draait voor de kinderen... Maar ik was heel blij toen ik gisteravond door de straat fietste en zag dat iemand buiten lichtjes in de naaldenboom had in de voortuin! Heel gezellig vond ik dat
echt grappig show je kerstboom topic en de meeste mensen komen hier alleen zeuren dat het nog te vroeg is.. klik het dan niet aan of reageer niet 🙄
mooie bomen! hier helaas geen boom dit jaar. we hebben niks te vieren. volgend jaar waarschijnlijk een echte boom
Ik zie er nu al tegenop om de boom op te moeten zetten. Als het eenmaal allemaal staat is het sfeervol en gezellig maar echt leuk vind ik dat opbouwen niet.... ik ben dan ook altijd weer blij als de boom weer mijn huis uit kan. Lekker fris en opgeruimd weer heerlijk. De kerstboom komt er echt nog lang niet zeker niet voordat sinterklaas is geweest dat verpest voor mij de magie van sinterklaas. Huis is nu nog versierd voor sibterklaas en daar past voor mij echt geen kerst bij. Eerst sinterklaas en geen seconde eerder daarna zie ik wel wanneer ik zin heb om de boom op te gaan zetten.....heel eerlijk liefste zou ik me er lekker makkelijk vanaf maken met houten boom of hier en daar wat assecoires of zo. Maar eerlijk is eerlijk als die dan toch eenmaal staat is het wel een plaatje ♡ (Maar voorlopig nog zeker niet)
Mooie bomen! Kan zelf ook niet wachten om hem neer ge zetten maar wacht ook tot 6 dec. Ben wel alvast begonnen met kerstfilms op Netflix. Heerlijk
Ik koop de boom meestal in week ná sinterklaas. Gok het weekend van 10 december. Vrijdags met dochter boom halen en dan samen zaterdags en zondags versiersieren. En als ik de kolder heb, gaat ie er op 31 december of iets eerder, ook weer uit. 1 januari is schoonmaakdag hier
Wij willen een echte. Hebben jaren een nepperd gehad, maar dat is niks vergeleken met de geur en sfeer van een echte. Hij komt pas na Sinterklaas en ik denk zelfs nog een week later. Hoop dat ik nog mobiel genoeg ben om hem mee uit te gaan zoeken. Dat gedraai en getwijfel over de juiste boom is de perfecte inluiding van de kersttijd.
Misschien een tip.. bij de gamma kun je voor 30 een boom uitzoeken en krijg jr een dolce gusto cadeau