Show hier je kerstboom en versiering!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door RSL, 16 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtzuster

Nachtzuster Actief lid

20 sep 2016
    140
    0
    16
    Ziekenhuis
    Helemaal mee eens!

Ik ben zelf dol op kerst, maar ik kan me nog weerhouden om het nog even te laten tot na 5 december. :D

Mooie boom TS!

2. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Zo jij bent vroeg!
    Wij doen nog niet echt aan sinterklaas. Mijn zoontje van 2 begrijpt er nog niks van maar toch komt er pas een boom na sinterklaas. Meestal haal ik die het weekend na of van sinterklaas. Dit jaar valt pakjesavond op een maandag en de zondag ervoor gaan we hele dag op visite dus zal dit jaar voor mijn doen laat een boom halen.
    Vind het altijd wel erg gezellig staan dus kan niet wachten dat het 2e weekend december is.

Mooie boom trouwens!

3. Nachtzuster

Nachtzuster Actief lid

20 sep 2016
    140
    0
    16
    Ziekenhuis
    Ik ook!! Im lovin it!!

4. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Dit!
    helaas hebben wij geen boom tot aan het plafond :(
    wij gaan hem denk ik 5/6 december kopen en dan die dag erna opzetten.
    we laten hem altijd eerst nog een nachtje uitzakken op het balkon..

5. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Wij wachten ook tot na sinterklaas (en dan komt er een echte met kluit).

6. Adrianna

Adrianna Niet meer actief

Wij zetten de boom ook pas begin december op, maar niet ivm sinterklaas.
    Ik heb persoonlijk niks met sinterklaas en van mij mag het overgeslagen worden en vervangen worden door een groot kerstfeest :)
    Ik zal er de komende jaren niet aan ontkomen denk ik, dus tussen 7 december en 11 januari staat hier een boom.

7. SDonya

SDonya Niet meer actief

Wij hebben hem vandaag opgezet. Aangezien we in december nog op vakantie willen, kunnen we nu dan toch nog even van de boom genieten. Een neppe dit jaar want ik wil niet een huis vol naalden hebben als we terug gekomen van onze week weg 😊 Hij lijkt scheef maar ik heb de foto scheef gemaakt 😅

8. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Echt een topic voor mij haha!

Elk jaar koop ik mijn kerstboom op 6 december maar het liefst zou ik het nu ook al doen, maar ik stel het toch uit, soort uitstellen van plezier ofzo..en omdat het nu om sinterklaas draait voor de kinderen...

Maar ik was heel blij toen ik gisteravond door de straat fietste en zag dat iemand buiten lichtjes in de naaldenboom had in de voortuin! Heel gezellig vond ik dat

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Voor 15-12 is hier geen kerstboom. Kerstboom half november al opzetten. Moet niet gekker worden.

10. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Nee sorry dit gaat mij nog iets te ver. Na sinterklaas komt het er pas in.

11. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Ooh jou boom is ook erg mooi!

12. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Eerst Sinterklaas. Ga nu toch geen kerstboom opzetten 🙄

13. Aanoniemous

Aanoniemous Fanatiek lid

15 feb 2016
    1.556
    962
    113
    Vrouw
    echt grappig show je kerstboom topic en de meeste mensen komen hier alleen zeuren dat het nog te vroeg is..
    klik het dan niet aan of reageer niet 🙄

14. Dustin

Dustin Actief lid

4 jun 2016
    371
    42
    28
    NULL
    NULL
    mooie bomen!

hier helaas geen boom dit jaar. we hebben niks te vieren. volgend jaar waarschijnlijk een echte boom

15. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Ik zie er nu al tegenop om de boom op te moeten zetten. Als het eenmaal allemaal staat is het sfeervol en gezellig maar echt leuk vind ik dat opbouwen niet.... ik ben dan ook altijd weer blij als de boom weer mijn huis uit kan. Lekker fris en opgeruimd weer heerlijk.
    De kerstboom komt er echt nog lang niet zeker niet voordat sinterklaas is geweest dat verpest voor mij de magie van sinterklaas. Huis is nu nog versierd voor sibterklaas en daar past voor mij echt geen kerst bij. Eerst sinterklaas en geen seconde eerder daarna zie ik wel wanneer ik zin heb om de boom op te gaan zetten.....heel eerlijk liefste zou ik me er lekker makkelijk vanaf maken met houten boom of hier en daar wat assecoires of zo. Maar eerlijk is eerlijk als die dan toch eenmaal staat is het wel een plaatje ♡
    (Maar voorlopig nog zeker niet)

16. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    Mooie bomen!
    Kan zelf ook niet wachten om hem neer ge zetten maar wacht ook tot 6 dec. Ben wel alvast begonnen met kerstfilms op
    Netflix. Heerlijk:)

17. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Ik koop de boom meestal in week ná sinterklaas. Gok het weekend van 10 december. Vrijdags met dochter boom halen en dan samen zaterdags en zondags versiersieren. En als ik de kolder heb, gaat ie er op 31 december of iets eerder, ook weer uit. 1 januari is schoonmaakdag hier :D

18. Regina88

Regina88 Niet meer actief

Wij willen een echte. Hebben jaren een nepperd gehad, maar dat is niks vergeleken met de geur en sfeer van een echte. Hij komt pas na Sinterklaas en ik denk zelfs nog een week later. Hoop dat ik nog mobiel genoeg ben om hem mee uit te gaan zoeken. Dat gedraai en getwijfel over de juiste boom is de perfecte inluiding van de kersttijd. :D

19. Debaky

Debaky VIP lid

22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Dat was te verwachten toch? Dan moet je het niet plaatsen als je dat niet kan handelen ;)

20. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Misschien een tip.. bij de gamma kun je voor 30€ een boom uitzoeken en krijg jr een dolce gusto cadeau

Deel Deze Pagina