O ja hoor, in principe zijn die lampjes gewoon verwisselbaar. Ik heb ook een hele lading reservelampjes. Alleen lukt het dus niet om de boosdoener te vinden. Of het ligt natuurlijk gewoon aan iets anders dan een kapot lampje. Mijn man heeft volgens mij twee jaar geprobeerd om het probleem te vinden met het opzetten van de boom, maar kan het gewoon niet vinden. Inmiddels heeft hij geen zin meer om daar nog tijd aan te besteden en hangt er maar gewoon weer snoeren lampjes in. Gelukkig doet hij dat altijd Hij doet de boom en ik ga over de kerststal die eronder komt.
Nu voor het eerst eens een boom die lekker rustig is. Normaal heel kitscherig met goud en rood, slingers en 100 ballen, maar daar was ik vorig jaar zo klaar mee. Toen gelijk na kerst, toen alles in de uitverkoop ging, allemaal nieuwe lampjes (clusterverlichting) en nieuwe ballen, hartjes, sterretjes ed in wit en zilver gekocht. En geen piek meer bovenin, maar een grote witte strik. En ik ben er helemaal blij mee hihihi. Foto volgt, zit nu nog op mijn werk.
Wij hebben al 6 jaar een kunstboom met lampjes erin en die doen het nog allemaal, ik denk dus vette pech bij jullie als het een goed merk is?
Wat een mooie stijlvolle bomen! Wij hebben dit jaar de lelijkst versierde boom van het land. Mn man heeft zich uitgeleefd en er hangen paarse, rode en zilveren ballen in??? Oja en heel veel slingers waardoor je de boom niet meer ziet.
Dat zou inderdaad ook kunnen. De boom was niet goedkoop, volgens mij ook een goed merk (Black Box). Toevallig is wel dat mijn ouders een boom van hetzelfde merk hebben en ook hetzelfde euvel. Misschien toch niet zo'n goed merk dan? Het is verder wel een mooie boom hoor, nog steeds, alleen jammer van die lampjes. Denk je iets handigs gekocht te hebben...
Mmm, die van ons is denk ik ook van black box. Misschien hebben wij dan heel veel geluk gehad juist... . Ik vind het ook superhandig, we hebben een vrij grote, die in 3 delen in elkaar moet, de lampjes zijn dus ook in delen, de stekkers gaan in een adapter die weer in het stopcontact gaat. Ik ben er elk jaar weer blij mee, want de lampjes zijn zoveel werk in vergelijking met de rest (zeker als je elk jaar vergeet dat je nog wel wat extra versiering kunt gebruiken, dan ben je zo klaar ).
Misschien dat jullie nog concurrentie hebben van de boom van mijn dochter. Twee slingers in een ieniemienie boompje. 5 ballen op 1 tak en alles doorelkaar. Maar we mochten niet helpen en toen ik stiekem iets had verhangen hing ze het later weer gewoon terug
ik heb mijn boom met lampjes erin nu 11 jaar en alles doet het nog perfect. nog nooit een lampje hoeven vervangen! die boom is mijn beste kerstaankoop ever geweest!
Jammer genoeg moet ik er ook weer aan geloven. Ik kijk echt uit naar de tijd dat de jongens oud genoeg zijn om de boom helemaal zelf op te zetten. Geef hen de spullen en laat maar gaan.