Geloof me, dat wil je niet... Mijn kinderen versieren samen de boom. Resultaat: de boom zier er altijd uit alsof hij door kinderen versiert is (grote ballen bovenin, kleine onderin, en met een heel bijzondere verdeling....).Vervolgens kan ik het dan niet over mijn hart verkrijgen om de boel te gaan verplaatsen. Gelukkig vertellen ze zelf aan iedereen die binnenkomt dat ze de boom helemaal zelf hebben opgetuigd
Ik heb ze ook, karwei had ze hier en de tuindorado (of intratuin, kan die twee nooit uit elkaar houden ) prachtige ballen trouwens! waar heb je die vandaan?
Dat is toch juist mooi? Zie mijn jongens eigenlijk hun autootjes en treintjes in de boom hangen als ik ze zelf aan de slag laat gaan. En eerlijk gezegd als dat ze gelukkig maakt dan mogen ze dat echt wel doen van mij.
Rond de schouw heb ik kerstlampjes gelegd en dat is het. De kinderen hebben elk een mini boompje en kerstlampjes voor de sier. Vandaag gaan ze de boompjes versieren..
Hier is de onderkant ook volledig behangen met onbreekbare items, rijendik. Ze was er zeker een uur zoet mee! Ook de kartonnen kerstbeestjes van de hema kregen een plekje, ontzettend sfeervol
Hihihi dat hebben we zeker Ik hou der van😁 Jij hebt ook mooie ballen en boom hoor.. Ik vind die pretty porcelain zo leuk maar helaas viste ik toen achter het net😥 Net als met de rustic rattan ballen dit jaar😠