Soee, wat een schattige kleertjes! Heb je een link voor mij naar dat truitje wat ze op dat spijkerbroekje aan heeft? Kan hem niet vinden! En hoe valt de kleding van next qua maat?
Tnx! Ik ga ff voor je kijken! Next valt gewoon normaal. Ze draagt nu 74-80 (nog ruiiiim zat) en ze is 72 cm. http://nl.nextdirect.com/en/g79438s5#687876 Alstuuu
Thx!! Ik ga eens ff kijken! Jinte is erg lang.... met 10 maanden al 81 cm! Dus die heeft 80/86 normaal....
Stefania, me26, Soee, Yc86 wat een leuke kleren weer, en dat stoeltje.. geweldig!! Hier bestelling van next binnen; (prijskaartjes zaten er nog aan, beetje slordig maar geen zin en tijd gehad een nieuwe foto te maken hihi)
Leuk Brightness!! Ik heb net het linker blousje ook besteld! En nog wat dingen bij Next, mijn 1e bestelling! Ben erg benieuwd!
Oeh, en ik ben al zo shopverslaafd! Ik hoop dat het niet te breed valt. Ons meisje is lang en vrij smal! Ik heb het vandaag besteld, wanneer zou ik het dan kunnen verwachten?
Een heeele grote bestelling bij H&M( inclusief home, zo leuk) en deze 2 van Kiddiesz.nl (aanrader!) binnen 3 dagen in huis, sommige dingen zijn niet op voorraad maar deze 2 dus wel gelukkig
over 2 a 3 dagen ongeveer.. Ik ben ook zo enorm verslaafd aan shoppen voor haar..voor mezelf koop ik niets meer
Coole zetel! Hier zijn eerste dinosauriërs jaaa ik weet het, hij is nog te jong maar ik was als kind helemaal in to the dinosauriërs
Dank je Brightness2013! wat een schaaaaaattige bloesjes heb je gekocht. (zijn bloesjes toch?) leuk he next, ik koop alleen maar next, vind het niet duur en ze hebben zulke leuke dingen!
Ik durf nog niet echt blauw te shoppen ookal zegt.iedereen dat het echt een piemeltje is wat er tussen zn benen hangt haha maar mijn beste vriendin shopt er alvast aardig op los...vandaag dit setje gekregen !