Dat colbertje is super leuk Zara!! Hier koop ik nu 74 , ze zit nu in 68. Hier minnetonka's geshopt, ben er verliefd op!
Ohja en deze lekkere slaapzak voor de koude maanden: Er stond bij jongens slaapzak, maar vond de blauwe leuker als de roze!
Hier heel bescheiden geshopt hihi. Bij de Zara. Vind die jas echt heel gaaf! Hopelijk staat ie m'n dochtertje en heb ik de goede maat. Vind het echt lastig welke maat ze moet hebben. Heb nu 86 gekozen (12-18 maanden). Want de shirtjes van Zara heeft ze nu nog 6-9 maand (74) en die zitten goed maar mogen best wat ruimer. En een winterjas mag wel wat groter vallen. Nouja we zullen het wel zien.
Leuke kleertjes! Vooral Zara vind ik altijd zo lief! Maar even een vraagje dames, bestellen jullie wel eens iets bij Aliexpress.com? Vind dat er daar zo leuke dingetjes opstaan, maar weet eigenlijk niet of de site wel heel betrouwbaar is en de kwaliteit van de kleding goed is. Iemand ervaring mee?
Ik koop regelmatig bij aliexpress en bevalt me erg goed. Kan wel 3 weken duren voor je het in huis hebt maar heb al heel wat mooie polos/shirts/truien maar ook andere dingen daarvandaan. Wel beetje letten op de beoordelingen van de koper.
Zara, wauw, lekker geshopt! Brightness, heel cute die minnetonka's! Charise, heel erg leuk allemaal! Laura, wat een stoere kleertjes! Celika, ah, te leuk allemaal als ik een jongetje had zou ik het wel weten! Lijsterbes, schattig!