Cadeau voor d'r eerste verjaardag: Bandits & Angels Sweet Angel limited fuchsia | Poppenwagen.nl Ben zoooo benieuwd hoe ze het vindt, wordt vandaag geleverd!
Erg leuke kleding!! En de poppenwagen ook Sara krijgt er ook eentje van mn schoonmoeder. Hier is dit het laatste aankoopje. Van oma
Had het kunnen weten Flo is altijd leuk. Had alleen (express) de nieuwe collectie nog niet gekeken haha
Edith1987, superleuk die poppenwagn. Hier hebben we een soortgelijke, maar helaas kijkt ze er nog niet echt naar om.
Wat een leuke kleertjes allemaal! Liefkleintje. Hele leuke dingetjes, waar is het grijze joggingsbroekje van? Deze kwam net binnen voor N
Ik wist niet dat River Island ook kinderkleding verkocht! En wat een leuke kleding ook nog eens! Ik loop er in de stad altijd voorbij maar ga de volgende keer toch zeker naar binnen. Ik heb laatst deze jas voor dl gekocht en voor zl dit broekje en shirt. Bekijk bijlage 419373
Bekijk bijlage 419380 Bekijk bijlage 419381 Hier van de week in een boetiekje wezen shoppen voor onze kleine ventje. O.a. dit setje van Beebielove gekocht
Oehh zoveel leuke dingen gezien. Krijg echt zin om te shoppen. Poppenwagen heeft mijn dochtertje ook gehad vandaag voor haar verjaardag, maar dan die van hema. Superleuk ding. Het allerleukst vind ze nog wel om er zelf in te zitten.
Gefeliciteerd met jullie meisje!!! Alle kleertjes die ik erop had gezet zijn van flo! Ik heb er ook niet de volle mep voor betaald! Overal 35% korting
Oh heel leuk! Je bent er bijtijds bij Ik heb gisteren dit besteld namens mijn schoonmoeder. Voor Sara's verjaardag, volgende week alweer, whaaa!